Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Linda99

Linda99

22-04-2009 om 11:42

Hoe laat uit eten?

Wij gaan zelden uit eten maar zaterdag is het toch eindelijk weer zover! Nu wil ik het restaurant reserveren maar weet echt niet meer wat voor tijd handig is. Hoe laat gaan jullie?

(de laatste keer dat we gingen had ik achetraf te vroeg gereserveerd, de service was ook supersnel dus we waren ook zo weer thuis, was niet helemaal onze planning)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Julia64

Julia64

22-04-2009 om 12:23

Linda

Wij gaan meestal een uur of 7, half 8. Kan je van tevoren evt. nog ergens borrelen, en ben je inderdaad niet te vroeg thuis...

Veel plezier alvast!

groetjes
Julia

Hier

gaan we regelmatig uit eten. We reserveren op het zelfde tijdstip als we thuis ook zouden eten, in een restaurant duurt alles langer dus we zijn ook later klaar dan normaal. Tussen 6 en half 7 is eigenlijk altijd het tijdstip.

Maylise

Maylise

22-04-2009 om 13:11

20:00 minimaal

Als we echt uit eten gaan (van te voren gepland, echt restaurant) dan is het eigenlijk altijd na 20:00. Dat is wel vaak het drukste tijdstip in restaurants maar dat vind ik niet zo erg. Ik heb er geen probleem mee om even te wachten op het eten. Na afloop is er dan nog alle tijd om wat te gaan drinken of een late filmvoorstelling te zien. In het geval van een aansluitend theaterbezoek dan gaan we wel eerder eten want dat begint natuurlijk vroeger. Dan is het dus meestal rond 18:30 al. Echter als het etentje de gebeurtenis van de avond is dan eigenlijk altijd na achten.

Maylise

Brianna F

Brianna F

22-04-2009 om 14:22

Poehee

Na 20.00 uur? Dan ben ik uitgehold van de honger. Ik ga rond 18.00 en dat is al laat, want normaal eten we om 17.00, dus mijn maag rammelt dan behoorlijk. Zou het nog later worden, dan ben ik of over de honger heen, of ik snaai zoveel van te voren dat ik ook geen honger meer heb.
(Daarom vind ik op vakantie in een mediterraans land ook zo afzien. Die eten soms pas om 21.00 uur! Iiieeh.

Linda99

Linda99

22-04-2009 om 15:25

Goed nieuws!

Oma belde zojuist om aan te bieden dat de kinderen ook wel mochten komen logeren (ipv opa en oma bij ons thuis)zodat wij niet aan tijd gebonden zijn. Wheehoo!

Ook het betreffende restaurant gebeld en tot 18.30 kan je voor 2 personen reserveren, daarna is er vrijwel altijd plek, hooguit 10 minuten aan de bar even wachten.

Denk dat we gewoon op ons gemakje naar de stad gaan, iets gaan drinken ergens en rond 19.00 naar het restaurant gaan. Later is voor ons denk ik ook een ramp qua honger enzo

Leuk om jullie reacties te lezen, bedankt!

mamavogel

mamavogel

22-04-2009 om 15:29

Wisselend

Als wij uit eten gaan nemen we vaak onze dochter mee. Dan gaan we meestal vroeg anders heeft ze te veel honger. Bovendien is het dan niet zo druk.
Als we zonder kind gaan maakt het niet zoveel uit en gaan we gewoon wanneer we zin hebben.

angel3

angel3

22-04-2009 om 16:56

Borrelhappen

ik ga als ik met vriendinnen ga meestal rond 20 uur (eerst relaxed de kids doen enzo) Ik prik dan een vorkje met de kids mee tegen de ergste honger
Als ik met man ga ga ik meestal ook rond die tijd. Dan komt de oppas en zorgen wij dat jongste er al in ligt. Ik vind ergens tussen 19 en 20 uur altijd fijne tijd. Tegen de ergste honger alvast een stuk fruit, borrelhap oid. Om 18 uur in het vaak ongezellig leeg....

Mathilde

Mathilde

23-04-2009 om 14:19

Vroeg

Wij gaan liefst vroeg, rond 18.00 of 18.30. Dan liggen we ook weer op tijd in bed . Met de kids gaan we liefst tussen 17.00 en 17.30. Toen we nog geen kinderen hadden, aten we altijd rond 20.00 maar dat trek ik niet meer. Nou nog wennen aan het vroege opstaan (na bijna zes jaar voelt 06.00 nog altijd vreselijk).

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.