Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kiki

Kiki

29-10-2009 om 18:17

Hoe krijg je heet eten, minder heet

De hele dag staat hier stoofvlees op, ik zit me er al de hele dag op te verheugen. Mijn man had er erg zijn best op gedaan

Maar wat heeft mijn man nou gedaan in al zijn wijsheid, toen de chilipepers opwaren, besloot hij Ajunapepers te kopen. Deze zijn vergelijkbaar met Madame Jeannette pepers

Alsof je afgeschoten wordt, werkelijk waar zo heet is het.
Mijn zoontje kan dit niet eten en ik eet ook niet graag zo heet (komt bij, ik geef borstvoeding en ik wil het mijn andere zoontje niet aandoen)
Hoe krijg ik deze pan stoofvlees, waar ik me dus al de hele dag op verheug en waar mijn huis nu naar ruikt, minder heet.
Of moet ik nu chinees gaan bestellen

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

29-10-2009 om 18:51

Suiker?

Volgens mij was de truc: een schep suiker erdoor doen!
Bastet

Tirza G.

Tirza G.

29-10-2009 om 19:14

een bijgerecht met zuivel. Yoghurt ofzoiets. Kokosmelk erdoor roeren wil ook wel wat doen.

Tirza

mirreke

mirreke

30-10-2009 om 12:45

Ja, kokosmelk

Maar of je de scherpte op het niveau van Madame Jeannette ongedaan kunt maken...?
Ik lust het wel hoor...!

Kiki

Kiki

30-10-2009 om 20:42

Nee, werkte niet helaas

geen stoofvlees voor mij
Zelfs mijn man vond het te scherp, dus we hebben de pan aan mijn zwager gegeven.

Die houdt graag van scherp eten.

'verdunnen'

Je had misschien de volgende dag nóg een pan stoofvlees kunnen maken en die dan helemaal zonder peper. Als je het bij elkaar doet zou het toch de helft minder scherp moeten zijn! De tweede portie kan je dan invriezen ofzo.

Aardappelen

't is nu te laat, maar wat goed werkt is om een flink aantal aardappelen in de pan te laten meestoven (heel) en die er na een dik uur uit te vissen. Die trekken heel veel hetigheid en zoutigheid uit de stoofpan.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.