Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Praia

Praia

06-12-2009 om 12:26

Hoe krijg ik pritt posterplakkers zonder kleerscheuren van een stucmuur?

Op mijn versgestuucte muur (jaar geleden) heeft mijn zoon posters opgehangen met pritt posterstickers (die kauwgom dingen). Hij heeft ze goed aangedrukt, zodat de posters er niet afvallen.
Maar nu zitten die dingen op de muur en ik kan ze er niet zomaar afpakken zoals het pakje belooft. Hoe krijg ik die dingen van de muur zonder dat ik de muur beschadig?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck2

Puck2

06-12-2009 om 19:03

Heeft hij ze dan wel goed gebruikt?

Bedoel je die ouderwetse roze dingen of die witte "pijltjes" Die laatste moet je namelijk wel goed gebruiken. Er moet een stukje folie aan blijven zitten. En dan bij het verwijderen is het de kunst om niet van de muur AF te trekken, maar juist in de richting van de muur (ik hoop dat je snapt wat ik bedoel). Je krijgt als je dan voorzichtig trekt soms wel een sliert van 15 cm, maar als je het met beleid doet dan lukt het ook nog na jaren om de te verwijderen zonder beschadiging. Misschien een stukje proberen los te peuteren en dan daaraan trekken?

Wat wij doen op mijn werk

is voorzichtig het meeste eraf pulken en daarna rondjes draaien. Werkt meestal maar ik heb ook wel eens een stukje verf eraf gehaald....

100%mama

100%mama

09-12-2009 om 14:57

lees graag mee voor tips, hier namelijk hetzelfde probleem!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.