Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

huismusje

huismusje

06-12-2009 om 12:01

Hoe krijg ik frituurolie van mijn bekleding?

Hallo allemaal

Gister is mijn poes overgoten met frituurolie. Of dit een ongelukje is geweest of doelbewust dat weet ik niet. Ik hoop een ongelukje en niet dat iemand dit heeft gedaan.

Maar de poes was even buiten geweest. om 5 uur smorgens er tussenuit geglibt toen mij man naar zijn werk ging en om 7 uur weer door mijn zoon binnen gelaten. Die had wel gezien dat hij nat was maar dacht van de regen. Poes is vervolgens lekker op een stoffen stoel gaan liggen terwijl ze dus onder het frituurvet zat. Toen ik beneden kwam en ze eten gaf zag ik het gelijk. Heb haar tot nu toe 3 keer gewassen maar nog is de poes niet helemaal schoon. Dus zo nog maar een keer. Het arme beestje laat het over zich heen komen. Op zich ben ik blij dat ze niet erg tegenstribbeld. Maar nu de stoelbekleding nog. Hoe krijg ik die ooit schoon??

Gr huismusje

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

06-12-2009 om 12:09

Afwasmiddel

Gatverdamme... Misschien rook het lekker naar gebakken vis en is ze er zelf in gaan rollen?
Bij kinderen die vettigheid in hun haar smeren raadt men op dit forum nog weleens afwasmiddel aan. Misschien gaat dat beter?
En hoe is het met de stoel?

Carmen.

huismusje

huismusje

06-12-2009 om 12:51

De stoel

De stoel is een grote vetvlek. Ik heb er nu tapijtreiniger op gedaan. In de hoop dat het eruit gaat. Als dat niet geholpen heeft dan ga ik het met afwasmiddel proberen. Alleen heb je dan het probleem dat je het er weer uitgespoeld moet krijgen. Dus een hele natte stoel.

De poes is nogmaals in bad geweest. Ligt nu lekker in haar mandje voor de kachel. Hopelijk is ze nu echt schoon.

Bah wat een rommel. Zeker als je bedenkt dat ze nooit buiten komt en nu een keer wegglibt en gelijk zo thuiskomt.

Gr Huismusje

Nasha 1st

Nasha 1st

06-12-2009 om 16:14

Frituurvet? niet heet?

Was het niet heet wat het arme beestje over zich heen heeft gekregen....? Misschien heeft hij er inderdaad door liggen rollen omdat er een vislucht aan zat....hoe dan ook, wel balen....

huismusje

huismusje

06-12-2009 om 18:51

Geen brandwonden

Zover ik het heb kunnen zien heeft ze geen brandwonden. En dan zou ik het met wassen ook echt wel gezien hebben.

Ik heb haar toch nog een keer moeten wassen. Dus nu totaal 5 keer. Maar nu is ze wel echt schoon. Heb haar een nu zelfs droog gefohnt. Ze kan zo naar een tentoonstelling hihihi. De stoel is nog niet helemaal schoon maar wel al een groot deel. Die ga ik zo nog een keer behandelen met de tapijtreiniger.

En zo is het weekend weer om met het wassen van je poes en sinterklaas vieren.

gr Huismusje

angel3

angel3

06-12-2009 om 19:27

Ha ha ha

sorry hoor, je kan er maar druk mee zijn met het wassen van je poes....grinnik...

Onze hond heeft een keer een bak frituurolie leeg geslobberd. Dat stond buiten in zo n melk pak om weggegooid te worden.... Missch is er zoiets gebeurd?

Er bestaat ook vloeibaar

frituurvet, dat is ook vloeibaar als het koud is.

Verder geen suggesties, wel VET dat je kat er nu zo goed uitziet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.