Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe krijg ik de fabrieksgarantie betaald?

Ik heb in 2007 een wasmachine gekocht bij de Makro. Deze is vorig jaar juni kapot gegaan en heb ik toen laten repareren via een bedrijf waarvan ik het nummer van de Makro had gekregen. Vervolgens heb ik het garantieformulier van de makro ingevuld.

Dat krijg ik nu echter terug omdat ze zeggen dat het onder fabrieksgarantie valt. Wie moet ik nu bellen? De Makro zegt het ook niet te weten. Het is een Hilton wasmachine. Ik ga nu weer het gevecht met de Makro bureaucratie aan, maar misschien weet iemand hier ook hoe het zit.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Moet makro regelen

"Dat krijg ik nu echter terug omdat ze zeggen dat het onder fabrieksgarantie valt. "
Dat mag zo wezen, maar de Makro is tussenpersoon voor die fabriek, de verkoper namelijk, en de Makro moet dat dus oplossen.
Zo is de wet. Helaas kan de Makro gewoon blijven weigeren (zoals veel verkopers doen) omdat het bedrag waar het om gaat te klein is om voor naar de rechter te gaan.
Kijk hier http://www.consuwijzer.nl/Ik_wil_advies_over/Elektronica_en_huishoudelijke_apparatuur/Garantie
Groet,
Miriam Lavell

Ellen Wouters

Ellen Wouters

14-04-2010 om 14:07

Is dat zo?

Consuwijzer is voor consumenten. Voor je daar op af gaat, denk ik dat je wel even moet checken of voor de Makro hetzelfde geldt. Makro is immers geen gewone detaillist voor consumenten.

liat

liat

14-04-2010 om 21:19 Topicstarter

De makro gaat het oplossen

ik stuur dus weer alles op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.