Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Biene M.

Biene M.

21-05-2010 om 11:41

Hoe kom je aan een gebruikershandleiding van een auto?

We hebben een vier jaar oude Ford uit de pool van het wagenpark van werkgever. De vorige gebruiker heeft deze ingeleverd zonder gebruikershandleiding (en met maar één sleutel en een hoop krassen, heel apart). Bij de Ford garage hier in de buurt heb ik gevraagd of hij nog zo'n handleiding voor me kan bestellen, maar dat schijnt niet mogelijk te zijn. Heeft iemand een idee hoe ik er wel aan kan komen? We hebben nog nooit in een Ford gereden en ik moest gisteren al de garage bellen om te vragen hoe de motorkap open moest(!) dus die handleiding is hard nodig

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

21-05-2010 om 11:46

Van de site van ford

Ik ben de handleiding van mijn auto kwijt. Hoe kom ik aan een nieuwe handleiding?

Indien de handleiding van uw Ford kwijt is geraakt, kunt u contact opnemen met onze Afdeling Klantenrelaties op werkdagen van 8.30 uur tot 16.30 uur op telefoonnummer 020 - 504 46 46. Zij kunnen voor u nagaan of de handleiding van uw Ford nog leverbaar is.

Biene M.

Biene M.

21-05-2010 om 15:45

Angela!

Die man bij de garage was zo stellig dat ik niet op het idee kwam op de website van ford te kijken Het boekje bleek niet meer leverbaar via ford, maar ik kreeg de url van de site van een Duitse drukker en daar heb ik zojuist het boekje besteld en met creditcard betaald. Heel fijn!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.