Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jacoline29

Jacoline29

13-07-2009 om 11:52

Hoe kom ik van die vliegen af?

Wij hebben heel veel last van vliegen.
Gisteren had mijn zoon in zijn slaapkamertje er een stuk of 10 zeker,ik heb ze dmv spray dood gemaakt,maar zoonlief heeft op onze slaapkamer geslapen ivbm die dampen uit die spuitbus(zoonlief ging naar bed en toen verging het er dus van de vliegen).
Dit willen we eigenlijk niet.
Ik heb al waterzakjes geprobeerd,maar dat werkt ook niet.
Ik heb nu maar vliegenvangers op gehangen,maar liever hou ik ze uit mijn huis.
wie weet er een manier om zo veel mogelijk vliegen te weren uit huis?
We denken dat er een nest in de spouwmuur zit,maar zien nergens een gaatje of zo.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

13-07-2009 om 20:26

Hor

Heb je wel een hor voor alle ramen?
En waterzakjes? Wat is dat eigenlijk?

Meppen

Ik heb een vreselijke hekel aan horren/vliegengordijnen, maar ook aan vliegen! Op mooie dagen ga ik een keer per dag rond met de vliegenmepper en mep er dan zoveel mogelijk dood.
Met vliegen in de spouw heb ik geen ervaring.

Jacoline29

Jacoline29

14-07-2009 om 18:40

Guinevere

Als de raam open zijn zit er een vliegengordijn voor.
Alleen beneden moet ik nog een hor(achterdeur)hebben.Ook al heb ik in zoon zijn kamer de ramen en deuren dicht,toch komen er dus vliegen op een of andere manier binnen.Manlief heeft nu de grote kieren gedicht.

Jacoline29

Jacoline29

14-07-2009 om 18:41

Waterzakjes

Wat ik bedoel met waterzakjes is dat je in de deuropening kleine zakjes met water ophangt dit zou helpen om de vliegen op afstand te houden,niet dus.

Guinevere

Guinevere

14-07-2009 om 21:28

Welke vliegen?

Welke vliegen bezoeken je huis dan? Die grote dikke of die kleine miezerige? Want die kleine miezerdjes kunnen ook uit je plantenbakken komen.
Dat van die zakken met water had ik nog nooit gehoord! Geen wonder als het niet werkt...

Jacoline29

Jacoline29

15-07-2009 om 13:59

Vliegen

Het zijn grote dikke,met een groen lijf of met een bruin lijf met witte stippen.formaat bromvlieg.Ze brommen alleen niet.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.