Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe kom ik binnen 3 dagen aan een visa-card

Ik kom er net achter dat mijn (pin en credit)kaart niet werkt in het land waar ik naar toe ga.
Ik moet binnen 3 dagen een visa-card. Hoe kom ik hier zo spoedig mogelijk aan?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Fleur Mas

Fleur Mas

29-06-2010 om 07:19

wil niet de brenger zijn van de slechte boodschap, maar dat gaat echt niet lukken hoor,minimaal 2 weken,kun je niks met traveller cheques?

Anwb?

probeer 's bij de anwb? Als je lid bent kun je daar vrij eenvoudig een visa-card erbij krijgen/nemen. Ga naar het kantoor,leg de situatie uit en laat hun meedenken? Misschien vinden ze een oplossing..nasturen ofzo??? Ik weet wel dat het binnen 6 dagen kan daar....
groeten albana

Puck

Puck

29-06-2010 om 08:47

Met fleur eens

Vaak duurt het wel even voor ze alles gecheckt hebben. Is het een optie dat je contact opneemt met de bank waar je nu je pas van hebt, het uitlegt en daar om een oplossing vraagt. En anders gewoon veel cache. Als je geen Visa hebt dan neem ik aan dat je nu een MC hebt? Ik dacht dat die bijna overal geaccepteerd werden maar dat is dus niet zo begrijp ik?

Tihama

Tihama

29-06-2010 om 10:45

Travellers checks

In landen waar je niet kunt pinnen of MC gebruiken, kennen ze vaak wel het gebruik van Travellers checks.

Ik had overigens onlangs een soortgelijk probleem, want mijn MC was geblokkeerd vanwege illegale transacties. Ik moest dus razendsnel een nieuwe hebben. Ik belde op vrijdag de bank en ze konden hem woensdag leveren. Helaas vloog ik al op woensdag. Maar dat was dus een vervangende kaart, niet als nieuwe klant.

Succes

Tihama

Cache?

Gut Puck, moet ze nou ook haar laptop gaan meezeulen?

Verder, gewoon traveller's checks meenemen. Ben je langere tijd weg, dan zou je Visa kunnen vragen of ze je kaart kunnen dhl-len, maar daar zit wel een aardig prijskaartje aan.

Puck

Puck

29-06-2010 om 11:14

Ha ha dirksmama

.. Tja dat krijg je met een hobby die een obsessie is geworden. Misschien kan se beter cash meenemen, in een cache is meestal niet zoveel van waarde te vinden

Nana89

Nana89

29-06-2010 om 11:16 Topicstarter

Maar hoe kom ik dan aan travellerscheques?

Ok, ik ga voor travellercheques. Maar hoe kom ik daar dan aan, weet iemand dat?

Puck

Puck

29-06-2010 om 12:03

Gwk

Traveller cheques zijn in ieder geval bij de GWK te krijgen, maar volgens mij kan je eigen bank ze ook leveren (vroegûh tenminste wel). Maar ook daar vraag ik me af of je ze direct kunt afhalen of dat ze eerst besteld moeten worden.
Wel waardeloos dat je het pas zo laat merkte, dat geeft je een boel extra stress en geregel.

Nasha 1st

Nasha 1st

29-06-2010 om 13:42

Anwb bellen

Wij hebben vorig jaar ook kort voor vertrek daar nog een Visa geregeld....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.