Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Mamba

Mamba

08-02-2009 om 17:07

Hoe kom ik achter de code van een cijferslot?

Dochter heeft een cijferslot met drie wieltjes gescoord, maar hoe komen we achter de code? Is er iemand met boevenervaring?

Mamba

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Nivea

Nivea

08-02-2009 om 19:17

Proberen, 1 voor 1

Ik ben pincode een keer vergeten. Na een half uurtje heb je alle pincodes wel geprobeerd (je start met 001 en gaat door tot 999)

MargotL

MargotL

08-02-2009 om 19:18

Gewoon uitproberen

Als je geluk hebt voel je misschien bij het draaien wat de goede cijfers zijn. Maar als je niks voelt 'klikken' bij het draaien en als het geen 000 is (meestal fabrieksinstelling), dan wordt het gewoon uitproberen. Zoveel mogelijke combinaties zijn er niet. Bij 000 beginnen, dan 001 tot 009 en dan verder met 010. Met een beetje geluk hoef niet door tot de 999.

Succes, Margot

Tirza G.

Tirza G.

08-02-2009 om 20:25

Zien

Vaak kun je het zien aan de slijtage/roestvorming. Meestal zetten mensen 2 van de 3 cijfertjes in de goeie stand en verdraaien ze er maar eentje.

Tirza

margje van dijk

margje van dijk

08-02-2009 om 22:51

Nou, mij is het niet gelukt...!

Ik heb een paar maanden geleden tweemaal alle combinaties uitgeprobeerd, maar de juiste niet gevonden! Blijkbaar was ik toch te ongeduldig of zo.

Zo'n slot kost minder dan 10 euro, voor dat geld heb ik het fijn weggeflikkerd (na die twee loze ronden).

Margje

MaximeM

MaximeM

08-02-2009 om 23:33

Playmobiel

Hahaha, zo heb ik eens op een verjaardag een kluisje van de playmobielboeven geprobeerd te kraken. De kinderen hadden het nieuwe kluisje gekregen en in elkaar gezet zonder op de gebruiksaanwijzing te letten. En dus wisten ze de code niet meer. Maar goed, het is gelukt door alle combi's uit te proberen!

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.