Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-07-2011 om 10:10

Hoe kan ik deze rok combineren?

Ik heb een paar maanden geleden een taupe-kleurige suède rok gekregen. Hangt al maanden in mijn kast omdat ik niet zo goed weet hoe ik het kan combineren. De rok is wat langer (net boven de knie) dan die van het voorbeeld, verder helemaal hetzelfde.
http://www.kortedesign.nl/index.php?pageId=25&merk=119
Ik heb een off white tshirt met rode streepjes erbij gekocht maar dat is niet zo'n succes. Wat dan wel?

Rosa van der Zanden

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou

als het over de rok links gaat (die grijze met wit aan de bovenkant) beetje afhankelijk hoe de kleur precies is er een antractiet of grijsbruin aansluitend shirt met 3/4 mouw erop dragen. Iig niet iets met een uitgesproken kleur, ik zou het dus wat chique houden.

Roosje Katoen

Roosje Katoen

29-07-2011 om 10:41

Zelfde kleur

Ik zou een aansluitend schirt met mooie hals in dezelfde kleur als de rok erbij dragen, of iets donkerder. Wel egaal, niet met opruk oid.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

29-07-2011 om 11:57

Linker rok

Het is inderdaad de linker rok. Het is een soort grijs/taupe kleur. Beetje lastige kleur in elk geval . Het wit is off white.

ishtar

ishtar

29-07-2011 om 12:20

Lastig

ik heb een taupe broek, en die kleurt heel mooi met een turquoise top. Maar die broek is voor zover ik kan zien wat bruiner dan jouw rok. Kun je hem niet gewoon eens meenemen naar een winkel en bij verschillende kleurtjes houden? Lila/paarstinten lijken me er ook mooi bij, of dezelfde tint off-white, maar dat luistert erg nauw.
Enne, als ik iets heb waarvan ik echt niet weet welke kleur erbij moet/kan is zwart (nagenoeg) altijd goed

Rieke

Rieke

29-07-2011 om 15:54

Zelfde kleur

ja, ik zou ook voor de zelfde kleur gaan, meenemen naar de winkel en een simpel shirt is het mooist. Taupekleur, of grijs, strak shirt. En verder is zwart altijd goed. Of dezelfde kleur off white als in die rok. Maar dan wel precies dezelfde kleur.

Vic

Vic

29-07-2011 om 16:09

Een kleurtje

Ik heb een dergelijk rokje, maar dan van stof. Ook met een versiering bovenaan. Dat leent zich dus het best voor iets wat je erin draagt, maar daar voel ik me niet prettig bij dus ik heb altijd een shirt of blouse eroverheen. Met iets wits wordt het een beetje tuttig, dus ik draag het met een lichtroze blouse of wit shirt met blauwe bloemetjes. Zwart kan ook, dan wordt het wat pittiger.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

30-07-2011 om 12:49

Bedankt

Bedankt voor alle tips! Ik blijk meer in mijn kast te hebben wat er bij kan dan ik dacht, bleef erg hangen in het off white. Een wit bloesje er op staat bijvoorbeeld gek. Bruin en grijs is niet mooi maar vergrijsd bruin en antraciet is een heel ander verhaal! Als uitgesproken herfsttype moest ik een omschakeling maken .
En inderdaad effen, al maak ik een uitzondering voor mijn bloesje met roze roosjes.

Rosa

Valkyre

Valkyre

30-07-2011 om 20:43

Voor de herfst/winter

Aansluitend coltruitje in dezelfde kleur erbij, met maillot en laarzen. Of alles in het zwart erbij.

Uitgesproken herfsttype? Deze winter is mosterdgeel weer in geloof ik - staat je vast prachtig! (Bij mij staat 't of ik geelzucht heb, haha...)

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rosa van der Zanden

Rosa van der Zanden

30-07-2011 om 22:53

Mosterdgeel

Fantastische kleur, draag ik graag met tomaatrood. Op die rok staat het helaas niet, het geheel chique houden wat Manda opperde, is denk ik de beste keus.

Rosa van der Zanden

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.