Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe is maarssen om te wonen (maarssenbroek bedoel ik dan)?

Nog maar eens een poging om een tuin te krijgen. Hoe is het wonen in Maarssenbroek bij Maarssen? Ik bedoel die wijk die tussen de a2 en het spoor/kanaal in ligt, dus niet het schattige Maarssen-Dorp. Ik rijd er wel eens met de trein langs en dan vind ik het lelijk, de directe omgeving van het station dan. Maar wie weet is het er heel goed wonen?

En Breukelen?
Bedankt voor alle informatie!
viridantia

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
maarssenaar

maarssenaar

20-06-2011 om 22:23

Verschilt

er zit verschil tussen de wijken en binnen de wijken. Ik vind sommige huizen binnen enkele 'kampen' superleuk. Aan speelplaatsje met tuin aan een slootje op een hoekje. Sommige delen vind ik vreselijk! weinig groen en te hutje mutje. Ditzelfde geldt voor Breukelen en dan bijv de wijk broeckland. Loopafstand station en centrum. Wel ideaal hoor. Ik woon zelf in maarssendorp en heb in breukelen gewoond en kids zitten in m broek op school
Ik geniet nog elke dag van de omgeving, het uitzicht op de Vecht en binnen 5 min zit je in Utrecht.
In M broek ook diverse scholen en BSO's ed.

viridantia

viridantia

21-06-2011 om 14:42 Topicstarter

Nader bepaald; zwanenkamp

hoe is dat?

met vriendelijke groet,

Viridantia

maarssenaar

maarssenaar

21-06-2011 om 15:45

Mooi stukje

van zwanenkamp vind ik zelf achterin bij het water waar je uitkijkt over het weiland. In de 900 is dat volgens mij. Daar bij dat winkelcentrumpje vind ik niet zo (hangtypes) en heel dichtbij die scholen, de gymzaal en de BSO ook niet (parkeeroverlast)

Fazantenkamp

van 1995 tot 2000 heb ik in Fazantenkamp gewoond en heb het daar prima naar mijn zin gehad. Het was er lekker rustig. Ik zei van tevoren dat ik er nog niet begraven zou willen liggen, maar omdat Breukelen en Maarssendorp toentertijd echt te duur was hebben we toch voor Maarssenbroek gekozen.
Toen was het heel leuk, nu zou ik het niet meer weten. Wij zijn uiteindelijk naar het heerlijke Brabant verhuisd.

viridantia

viridantia

22-06-2011 om 22:11 Topicstarter

Charlotte1

Bedankt voor je informatie. Ja Brabant heb ik ook eens aan gedacht maar dan zal ik toch echt van baan moeten veranderen. Mag ik vragen waar in Brabant je terecht gekomen bent?

Ja hoor, dat mag je vragen....

Het is uiteindelijk Oss geworden. Een niet al te grote stad, met alle voordelen van een dorp (ligt natuurlijk aan de wijk waar je woont, en de voordelen van een stad.
Ik wil hier voorlopig niet meer weg

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.