Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

joos

joos

06-06-2009 om 16:19

Hoe heet dit (soort nintendo ds)

Mijn dochter (7) wil al een hele tijd een nintendo ds. Nu hadden we afgesproken dat ze een half jaar haar zakgeld zou sparen en dat wij de rest er bij zouden doen. Ze houdt zich er prima aan, dus we willen hem binnenkort aanschaffen. Maar nu waren we gisteren bij Bart Smit en daar zagen we een ander soort computerspelletje. Daar kan je tetris op spelen en nog 9 andere spelletjes. Leuk kleurenschermpje, zag er prima uit. Kosten: 15 euro (dochter heeft prijs niet gezien trouwens). Ze vond het heel leuk en zei dat ze zoiets bedoelde. Ik denk dus dat ze geen idee heeft wat een nintendo ds eigenlijk is, en dat een ander (goedkoper) computerspelletje net zo leuk is voor haar. Nu wil ik graag weten of er ook kwalitatief goede computerspelletje bestaan, bijvoorbeeld van een euro of 50. Dat ze er dus wel iets aan heeft en dat het er leuk uitziet. Maar ik weet niet of dat bestaat en zo ja, hoe vind je zoiets op internet? Als ik google op spelletje of game dan krijg ik ongeveer 2908347018347 hits.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Yvonne

Yvonne

06-06-2009 om 21:19

Ik zou voor de DS gaan, kun je iedere keer nieuwe spellen voor bijkopen (of downloaden). Die andere dingen zijn daarin vaak erg beperkt. En met zo'n nintendo kan ze nog een flinke tijd vooruit.

joos

joos

06-06-2009 om 21:45

Ze mag best

ze mag van mij best een ds hoor, daar gaat het niet om. Ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet leggen. Het voelt een beetje alsof ze een mobiele telefoon zou kopen omdat er zo'n leuk tasje bijzit. En dan koop ik liever alleen het tasje
Pelle, dat samen spelen met anderen is hier (nog) niet aan de orde. De nintendo's zijn dungezaaid hier (vandaar ook haar en onze onwetendheid).

Ilona

Ilona

06-06-2009 om 23:06

Nog geen ds kopen

Hoi,

Met een ds kun je inderdaad veel verschillende spelletjes spelen (kopen of downloaden) maar het ligt heel erg aan het kind of ze er veel mee spelen. Dan zou ik nu zo'n spelletje van 15 euro geven en dan met sinterklaas een echte ds (als ze het dan nog leuk vind). Mijn dochter van vijf doet bijna niets met (mijn) ds, zoon van zeven wil niets anders.

Succes met je keuze, en om op je echt vraag terug te komen, ik ken die goedkopere spellen niet. Of je moet voor een V-tech spelletjes computer gaan, die zijn een stuk goedkoper en via marktplaats nog voordeliger te krijgen. ook met losse spellen die wat simpeler zijn.

Ilona

Meike

Meike

08-06-2009 om 13:33

Spijt!

Ik ga het je toch even afraden want ik heb hetzelfde gedaan als jij toen mijn jongste 6 werd. Ik vond hem nog wat jong voor zo'n dure ds, en dit vond hij ook leuk, zag er leuk uit etc. Voor 35 euro oid een alternatief ding gekocht. Hij vond het ook een maand of 2 echt heel leuk. Maar 'helaas' zijn de meeste kinderen niet van gisteren en na 2 maanden kreeg hij in de gaten dat een echt ds toch wel wat anders was. Dus de echte ds is er (na weer flink sparen) gekomen en die 35 euro waren echt weggegooid geld.
Overigens geniet ik ook met volle teugen van de ds! De ds spelletjes zijn echt stukken leuker dan tetris enzo.
Groeten, Meike

joos

joos

10-06-2009 om 20:16

Er nog niet uit

zelf neig ik erg naar een ds (kan ik die ook eens gebruiken), maar dochter wil eigenlijk liever dat ding van 15 euro. Want dan kan ze er nog een knuffel bij kopen. zucht, daar hebben we er ook nog meer 200 van. Maar ja, het is haar spaargeld. We twijfelen dus nog.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.