Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Jesse_1

Jesse_1

24-05-2009 om 20:32

Hoe duur is jouw sportschool?

Ik ben nu tijdelijk in een sportschool beland en moet na afloop bedenken of ik daar wil blijven sporten. Op zich wil ik wel, maar omdat ik zo even niet makkelijk de prijs op kan vragen vrees ik dat het schreeuwend duur is.
Ook de andere 2 sportscholen hier in de stad hebben hun prijzen niet online staan.
Om niet helemaal overvallen te worden vraag ik mij af wat jullie voor je sportschool betalen. Ik kan kiezen tussen 1x per week en onbeperkt. Er is een fitness-zaal en er zijn verscheidene groepslessen (mooi nieuw gebouw, goede begeleiding etc)
Jesse

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Onbeperkt...

Hoi Jesse,

Ik betaal voor mijn sportschool €15.95 per maand. Je kunt dan onbeperkt fitnessen. Ze hebben eigenlijk alles behalve een douche en een sauna. Nou, dan douche ik toch lekker thuis ;-}

Groetjes Londie

kokkertwaiffie

kokkertwaiffie

24-05-2009 om 20:59

En hier....

Intake (eenmalig): 45 euro. Abo voor 1x per week: €28,50 2x per week: €35,00 en onbeperkt €40,00. Dit dan wel alleen als je een jaarabonnement neemt. Neem je een abo van 6 maanden of 3 maanden dan wordt het wat duurder.
Er is bij "mijn" sportschool een ruime fitnesszaal met toestellen, een speciale zaal voor tai chi enzo, een rpm/spinningzaal en 2 andere zalen voor groepslessen. Verder douches en sauna's. Het klinkt nu trouwens enorm groot vind ik, maar valt reuzemee. Oja, er is ook een gezellig hoekje om koffie oid te drinken.

Londie: heel goedkoop volgens mij zeg!

marie

marie

24-05-2009 om 21:20

En hier

Hallo
Hier kost fitness per maand:
Jeugd tot en met 15 jaar
1x per week € 19,- 2x per week € 30,-
Leden vanaf 16 jaar
1x per week € 27,50 2x of vaker € 42,50
Eenmalig inschrijfgeld € 15,-
TechnoGymSystem-sleutel* (verplicht vanaf 12 jaar) € 15,- * Bij inschrijving wordt deze sleutel gekocht. Hierop staan persoonlijke gegevens en een op maat gemaakt trainingsprogramma
Onder twee keer of vaker wordt ook verstaan een keer fitness en een groepsles of 5 x fitness en 3 groepslessen bijvoorbeeld, dat maakt niet uit.
Verder kennen ze nog gezinskorting (vanaf 3 leden op 1 woonadres) of 65+ korting.
groetjes

Heidi

Heidi

24-05-2009 om 22:06

Net als londie

ook 15,95 per maand, onbeperkt sporten, maar....dit is alleen fitness. Er is idd geen douche en sauna oid.

Ik gok dat Londie ook bij Basic Fit sport, deze zitten her en der in Nederland. En allemaal moderne apparaten hebben ze er staan.

Gr Heidi

Puck2

Puck2

25-05-2009 om 12:27

En hier...

32,- euro per maand voor 1x per week, 40,- voor onbeperkt. Naast fitness is zijn er ook groepslessen, spinning, zumba, steps, yoga etc. en gebruik van sauna is gratis net als uiteraard de douches. Ik zelf moet er persoonlijk niet aan denken om na het sporten niet te kunnen douchen. Als je per kwartaal of half jaar betaalt dan zijn de tarieven iets lager en kun je je abo 1 maal per jaar max. 4 weken stop zetten voor je vakantie.

Jesse_1

Jesse_1

25-05-2009 om 19:47

Dank jullie wel

Ik denk dat de prijs hier ook zo ongeveer € 40 per maand zal zijn voor onbeperkt. Ik hoop iig niet meer!
Bedankt! Jesse

En hier

29,95 per maand,
onbeperkt sporten,groepslessen,gratis sauna ,douches,gratis koffie/thee/fruit/frisdrank,gratis dvd te leen,gratis kinderopvang.

Nancy

Nancy

27-05-2009 om 22:33

Geswitched

ik zat eerst bij een all-inclusive club, (althans die werd all-inclusive terwijl ik daar sportte, abo van 36,50 naar 57,50 voor onbeperkt sporten). Zij hadden een uitgebreide ruimte met toestellen, en diverse groepslessen, sauna, zonnekabines, gratis drankjes etc.
all-inclusive dus, goede begeleiding ook. Ik vond het echter toch te veel geld voor uiteindelijk 1x sporten per week (wat ik meestal gedurende de wintermaanden doe) Ben nu lid van een club met alleen groepslessen en ben razendenthousiast. Leuke mensen, leuke lessen, heel persoonlijk. Aan apparaten had ik toch al geen behoefte dus nu 3x per week groepslessen en ze hebben erg veel variatie en meer dan 80 lessen per week. Ik betaal 36,50 voor onbeperkt sporten. Men kan meerdere lessen achterelkaar volgen op een 1x per week abo van 26.50.
Een opzegtermijn van 3 maanden. Ik ben tevreden....

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.