Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

oregano

oregano

01-07-2011 om 20:43

Hoe doen jullie dat met die beugel bh's in de was?

Wasmachine is ook weer in orde na de vaatwasser, 2x in een week is de witgoedmonteur geweest, kreun...
Beugel is eruit gehaald, maar nu de vraag, hij zei dat die zakjes niets uitmaken omdat zo'n beugel ook daar doorheen haat...Nu was het voor mij de 1e keer in mijn leven dat dit is gebeurd, dus nooit bij stil gestaan met de was. Hoe wassen jullie de beugel bh's?
Groet, oregano

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
merene

merene

01-07-2011 om 21:28

In een zakje

Ik stop ze in een zakje in de wasmachine. Mij kan dus hetzelfde overkomen, maar ik ga ze echt niet met de hand wassen.

Had gehebben gezullen gezoud...

men, was nou toch naar de meeting gekomen.
Bij de kwiz waren er mooie prijzen te winnen, en de hoofdprijs was een serieuze maat waszak, gewonnen door..... (tromgeroffel) ..... Biene!!!! Jawel!!! Nogmaals gefeliciteerd Biene!

tonny

tonny

01-07-2011 om 22:25

Tuurlijk, in een zakje

en dan hopen dat er geen leukerd is die gaat roepen: ja maar daar passen jouw beha's niet in (sorry, inside-joke van de meeting).

Ik was beugelbeha's al járen in lingeriezakjes en er is nooit meer een beugel verdwaaid. Voor die tijd wel.

Maar ja, van de lingeriewinkelmevrouw moet je beugelbeha's met de hand wassen. In een lief sopje.

Inge M

Inge M

01-07-2011 om 22:49

Hier nooit een zakje

en er is 1x een beugel verdwenen (en teruggevonden zonder monteur) in de wasmachine.
Wel ben ik alert op bh's waar de beugel bijna uit lijkt te gaan (soort beschadiging aan het eind). Dat is prima te repareren met naald en draad.

+ Brunette +

+ Brunette +

01-07-2011 om 23:12

Hoe kan die monteur dat nou zeggen van die zakjes?

Een fijnmazig zakje, daar past toch nooit een beugel doorheen?

oregano

oregano

02-07-2011 om 00:22

Beugelzakjes

Volgens de monteur zouden ze er zo doorheen steken.......
Maar ik ga ze nu toch maar kopen.

Rembrand

Rembrand

02-07-2011 om 00:32

Brababy!

http://www.brababy.nl/filmpje.html
Need I say more
M.

Saskia

Saskia

02-07-2011 om 07:55

Ik heb er 1 liggen voor je rembrand!

gekocht bij de Blokker voor 8 euro.
Ging tijdens het wassen gewoon open , dus hier ook weer een zakje met rits van de Hema.
Ik geloof dat ze hier BH-bal heten.

Beugel

Die losse beugels komen toch ook dóór de bh heen, dus zo'n fijnmazig zakje is geen enkel probleem.
Een net nieuwe BH was ik vaak de eerste 2 keer met de hand en dan heb ik er genoeg van en gaan ze gewoon met waszakje de was in.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app

Waszakje idd

Ik heb nog nooit losse beugels in mijn machine gehad. Eigenlijk mag ik van Cobi niet reageren in deze draad, want ook ik was de glorieuze OO-high-tea-quiz-winnaar van een fraai waszakje. Hij is dankbaar in gebruik, Cobus!

Rosase

Rosase

02-07-2011 om 14:28

Ja die bal!

Werkt perfect, maar dan wel tot Cup D ofzo (volgens beschrijving).

Mijn cup is iets groter en met een beetje aanduwen lukt het nog net om de bal dicht te krijgen, dus onoverkomenlijk is het niet. Ik denk echter wel dat het ergens wel stopt.

Ik heb hem gekocht via Huis en Comfort (postorder), en deze gaat Niet open tijdens het wassen. Was trouwens ook wel wat duurder dan 8 euro. Dit is mijn tweede setje en met de vorige heb ik een jaar of 5 gedaan voordat ie op was. Qua investering valt het dus wel mee, al met al.

Rembrand

Rembrand

02-07-2011 om 22:35

Saskia

Ik ben bang dat ik dan ook niet veel aan heb
Bovendien heb ik dubbel D en die past wellicht niet in de bal.
M.

Saskia

Saskia

03-07-2011 om 08:30

Bedenk mij opeens

dat ik er 2 tegelijk in deed, misschien was dat iets teveel. Ik ga nog een poging wagen!
Ik weet eigenlijk niet tot welke maat ze gaan Rembrand, bij mij houdt de kennis van bh's op na cup B

Whaha die bal

Daar ga ik mijn bh's nooooooit inkrijgen! Hier ook een waszakje en dat gaat altijd goed gelukkig. Laatst 1 x een sportbh (met beugel) per ongeluk los in de wasmachine en jawel... beugel stak door de trommel heen. Wat een herrie was dat! Eruit gepulkt en voor mij is het nut van zo'n waszakje hiermee maar weer eens bewezen.
Groetjes, Sanneke*

Rembrand

Rembrand

04-07-2011 om 10:52

Sanneke*

Ik ook niet hoor.
Die ballen zijn alleen voor kleine borsten, en die hebben wij nu eenmaal niet
M.

Valkyre

Valkyre

04-07-2011 om 21:43

Pfff cup d

I wish! Die heb ik sinds m'n 17e niet meer gehad. Zucht.

Hier altijd waszakjes, tot nu toe geen ongelukjes.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Cup d?

die heb ik overgeslagen volgens mij

Margriet*

Margriet*

04-07-2011 om 22:46

Alleen goedkope

bh's geven problemen (maar gelukkig lekte de trommel en kregen we een nieuwe waardoor de beugels ook weer foetsie waren en nee dat kwam niet door die beugels). Ik heb Esprit bh's en die gooi ik altijd in de was (zonder zakje dus). Gaat al jaren goed.

Nou margriet

Was 't maar zo'n feest. Ik heb hele dure bh's van PrimaDonna, kosten zo'n € 85,- per stuk en toch kan het bij die dure exemplaren ook echt gebeuren hoor. Helaas. Bij mij wordt niet meer zonder zakje gewassen, wordt me veel te kostbaar.
Groetjes, Sanneke*

Yvon Meijer

Yvon Meijer

05-07-2011 om 10:11

Ook los

Ik heb bh's van Chantelle van minimaal 50 euro; gaan altijd los in de machine. Is altijd goed gegaan maar ik begin me nu af te vragen of ik niet een te groot risico neem..

Rembrand

Rembrand

05-07-2011 om 12:16

Prima donna

Hoi Sanneke*,
Ik koop ze tegenwoordig in een outlet ( internet).
Of had jij die ook al ontdekt.
M.

Oh rembrand

Vertel?! Ieder tientje minder is welkom in dit geval tenslotte!
Sanneke*

Rembrand

Rembrand

05-07-2011 om 22:35

Sanneke*

http://www.lingerie-outlet.nl/index.html
( scheelt wel meer dan een tientje !!).
En de service is echt heel goed.
M.

Valkyre

Valkyre

06-07-2011 om 16:55

Rembrand bedankt!

Dat is ook mijn merk. En ik ben wel toe aan een nieuw setje. Of twee...

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Rembrand

Rembrand

07-07-2011 om 14:02

Valkyre

Graag gedaan ! Ik draag deze bh's zelf ook erg graag en ik vind de service van deze firma echt toppie.
M.

Valkyre

Valkyre

09-07-2011 om 19:41

Rembrand

Kun je ook gewoon ruilen, en hoe zit dat dan met de verzendkosten? Ik zweef vaak tussen twee maten in, kan ik dan ook teveel bestellen en terugsturen?

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

Dineke69

Dineke69

15-07-2011 om 14:16

Sportsokken

En dan natuurlijk een beetje een grote herenmaat, doen het prima in de wasmachine met een beugelbeha erin!
Voor degene die het een vies idee vindt, het hoeven niet persé vieze sokken te zijn

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.