Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Hoe bepaal je de prijs op marktplaats?

Hoi, ik wil de ervaren Marktplaatshandelaarsters een vraag stellen:
Ik heb kleertjes op de foto gezet, ga dat straks per maat sorteren en dan etaleer ik de hele handel op Marktplaats. Maarrr....ik heb geen idee wat voor prijs ik vragen moet. Ik zie sommige kleren van 50 cent en anderen vragen er 3 euro voor. Ik stel zelf niet zulke hoge eisen aan de kelren die de kidneren dragen, een vlek of missende knoop laat me koud. Maar de meeste mensen willen schone en hele kleding, neem ik aan. Hoe bepaal ik dan de prijs van mijn afgeschreven kleertjes?
Hopende op nuttige richtlijnen, verblijf ik in cyberspace...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angela

angela

13-06-2010 om 15:20

Moeilijke markt

Ik heb de ervaring dat 'gewone ' kleding heel lastig gaat op MP. Ik had echt leuke hm setjes of van de HEMA. Aan de straatstenen niet kwijt te raken en al helemaal niet als er een vlek ofzo op zit,.
Vergeet niet dat mensen ook nog verzendkstn moeten betalen. Als je dan een shirt hebt van 1 euro en de verzendkosten zijn ook 1 euro en er zit ook nog een vlek op dan koop ik wel iets bij Zeeman. Snappie?
Ik merk dat alleen goede merk kleding leuk loopt. Verder kan het handig zijn dingen bij elkaar te doen, dus een pakketje van setjes te maken en dat voor een tientje bijvoorbeeld. Het is best veel werk om alles op MP te krijgen en dan nog te verzenden. Als je het leuk vindt!? doen! anders kleding met vlekken enzo naar de kringloop.

Bastet

Bastet

13-06-2010 om 18:38

De hoofdprijs vragen heeft geen zin,je kunt overwegen pakketjes te maken per maat en jongen of meisje.
Of het hier op OO zetten,bij vraag en aanbod.
Bastet

Tink

Tink

13-06-2010 om 18:40

V&a inderdaad

Ik moet ook weer eens een draadje starten
Je kunt ook aan iemand die je mailt vragen: wat had je als aanbod in gedachten? Dan kun je alsnog kijken of je het ermee eens bent en eventueel wat onderhandelen.

Nasha 1st

Nasha 1st

13-06-2010 om 19:55

Toevallig

net wat dingen er op staan en het varieert, ik zet het altijd op bieden en zie dan wel wat ik er voor krijg.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.