Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mama 78

mama 78

07-06-2010 om 12:58

Hip plakplastic gezocht

Ik ben op zoek naar leuk plak plastic, om bijv. kastjes of een tafeltje mee te beplakken. Het liefste met stipjes of iets anders vrolijks. Dus echt wel een beetje stevig.
Ik heb geen idee waar ik dat kan halen. In een bouwmarkt of? Hebben jullie een idee?
Alvast bedankt!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Bouwmarkt

Ik zag vorige week allerlei soorten bij de Praxis, maar andere bouwmarkten zullen dat ook vast wel hebben.

Puck

Puck

07-06-2010 om 13:37

Ja bouwmarkt

Bouwmarkten hebben allerlei hippe plakfolies etc.

MariaV

MariaV

08-06-2010 om 15:14

Plakplastic en interieurstickers

Via kleurmjininterieur.nl vond ik mooie interieurstickers en ook plakplastic. Wie weet iets over de ondergrond die daarvoor nodig is? Gaan ze ook gewoon over muurverf heen?
Maria

MariaV

MariaV

08-06-2010 om 15:18

Muur texten?

Ik vond dit "Op welke ondergrond kunnen stickers aangebracht worden? Op een vlakke niet vette en niet zuigende ondergrond die minstens 3 weken geleden geschilderd is. Als een muur te poreus is dan dient deze getext te worden omdat anders de sticker teveel vocht onttrekt uit de muur en snel los kan laten." Getext? Moet ik mijn muur sms'en?!

Mariav

Texen is verven met latex. Je weet wel Latex-en.
gebruikte mijn ouders ook altijd.

Dorry

MariaV

MariaV

11-06-2010 om 15:04

Aha!

Nou, onze muren zijn al gelatext, dus zou het moeten lukken. Ik ben benieuwd, eerst maar eens een kleintje bestellen om te kijken of hij houdt.
Maria

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.