Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

High school musical pop ellende

Mijn dochter heeft tot haar niet te beschrijven vreugde voor het eerst in haar leven iets gewonnen met een wedstrijd in het High School Musical magazine: een sing-along pop van Sharpay. Voor de niet ingewijden moet dit heel futuristisch klinken, realiseer ik me nu ik dit schrijf. Het is een soort barbie, met een losse microfoon. Als je op een knopje op de microfoon drukt, komt er een melodietje uit. Houd je de microfoon voor de mond van de barbie, dan hoor je ook de zang (alsof de barbie zingt). Haal je 'm weg voor de mond van de barbie, dan hoor je weer alleen de muziek en kun je zelf meezingen. Tenminste... zo zou het moeten werken en zo werkt het wel met de Sing-along pop Gabriella die dochter voor haar verjaardag had gekregen. Maar bij de gewonnen microfoon komt wel de muziek, maar niet de zang. Het ligt aan de microfoon, want als je de Gabriella-microfoon voor Sharpay's mond houdt, hoor je wel de Gabriella-zang. Dus de chip in Sharpay's hoofd is wel goed.
Ik kan me bijna niet voorstellen, maar heeft iemand een idee hoe we dit kunnen verhelpen? Ik kan moeilijk die pop terugsturen naar het magazine. Dochter is zooooo teleurgesteld dat ie het niet doet.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Contact opnemen

met het magazine, het zal toch niet de bedoeling zijn dat het niet goed werkt ook al is het een gewonnen cadeau.

suc6 krulleke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.