Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Siena

Siena

28-08-2009 om 19:37

Hermitage

Morgen wilden wij naar de Hermitage in Amsterdam. Heeft iemand ervaring met de huidige drukte daar? Een week of wat geleden wilde een collega erheen maar die is onverrichter zake teruggekeerd want het was zo druk dat er geen doorkomen aan was. Ik weet niet of dat ook op zaterdag was.
En hoe kom je daar het beste, het liefste ga ik met de auto naar een transferium en dan verder met de tram of metro. Tenminste ik hoop dat je met de transferiumkaart dan nog steeds met de metro mag, nu ze in A'dam ook OVchipkaarten hebben.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Carmen

Carmen

28-08-2009 om 21:13

Antwoorden

Ik kan niet op al je vragen antwoorden. Ik kan je wel vertellen dat het dichtbij metrohalte Waterlooplein is. En de trams 9 (Diemen naar Centraal) en 14 (Oost naar West) stoppen daar ook. En op iets grotere loopafstand zijn er nog veel meer tramlijnen.
Mijn familie van buiten de stad parkeert meestal in Diemen en gaan dan met lijn 9. Zelf zou ik de trein nemen en dan verder tram/metro vanaf het Centraal.
Ik hoor graag hoe het is geweest, ik wil er zelf ook binnenkort heen!
Carmen.

Bastet

Bastet

29-08-2009 om 09:27

Tip

Heb je een fortis bankrekening?Toon die bij de kassa,dan kun je deze tentoonstelling zien met 50% korting.
Groetjes,bastet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.