Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Help...hoe krijg ik kindernamen leesbaar & duurzaam op zwart polyester...

Ik moest een afscheids/verjaarskadootje regelen voor een juf. Had ik mooi opgeslagen dat ze tijdens de sportdag in mei verzuchtte dat zon uitklapbaar paraplu-campingstoeltje voor zulke dagen echt ideaal zou zijn.

Ik dus vandaag een stoeltje gescoord, met het idee alle kinderen daar met watervaste stift hun naam op te laten kladderen. Mooi plan, ware het niet dat de enige beschikbare budget-stoeltjes bij de vrijbuiter zwart waren. Grumpf. Toch maar meegenomen. Maar hoe krijg ik die 24 kindernamen er nou leesbaar & houdbaar op? Gewone textielverf houdt vast niet, en borduren (whaah!) daar heb ik echt geen trek in...

Iemand nog een lumineus idee? Tippex of zo? maar dat brokkelt er vast ook zo weer af.

Ingrid

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Biene M.

Biene M.

12-07-2011 om 22:02

Zilver?

Zilveren merkstift?

Strijken

Bestaan er geen blanco labels om erop te strijken?

Verder zou je kunnen kijken naar goudkleurige (verf) stiften. Goud of zilver is goed leesbaar op zwart.

Verstuurd met de Ouders Online iPhone app.

IngridT

IngridT

12-07-2011 om 22:05 Topicstarter

Ooowww biene!?

Bestaan die? Echt?

Ik ga morgen naar een winkel!!

Ingrid

Biene M.

Biene M.

13-07-2011 om 08:18

Ingrid

Ik koop ze meestal bij de hema, doorgaans wel rond kersttijd trouwens, maar een echte kantoorboekhandel heeft ze vast het hele jaar.

bugs

bugs

13-07-2011 om 11:22

Edding 770 paint marker wit

Bij de boekhandel/V&D/hema kan je witte Paint markers kopen van het merk Edding 750. Wij gebruiken ze hier op het werk. Ze zijn verkrijgbaar in verschillende kleuren.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.