Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Help, vegetarier te eten

Hoi allemaal,

Ik krijg onverwacht (maar wel gezellig) morgen mijn zus te eten met haar potentieel nieuwe vlam. Leuk dus, maar hij is vegetarier en hij eet geen rijst, aardappels, deegwaren, wortels ivm koolhydraten. Ik heb zelf geen ervaring met vegetarisch koken en heb 4 redelijk kritische kinderen. Nu kan ik natuurlijk voor hem wel een apart potje koken, vind ik ook niet zo erg, maar wie kan mij helpen aan suggesties? Ik vind het nu erg lastig, zo zonder rijst, pasta of aardappels als basis...

Ik moet morgen ochtend de boodschappen doen, dus ik hoop op snelle hulp|

Jons


Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou

ik zou denk ik gaan gourmetten. Gezellig ongedwongen, en laat 'm lekker zelf zijn eten in elkaar knutselen. Veel groente op tafel zetten (paprika, tauge, ui, courgette, ...), veel sausjes en smaken olie om in te bakken, en tegelijkertijd voor jullie zelf nog wat vlees en stokbrood.
anders lijkt het me idd ook erg moeilijk!

Guinevere

Guinevere

17-06-2010 om 21:26

Pech gehad

Dat is typisch een gevalletje pech gehad voor 'm. Met zulke eisen kun je niet verwachten dat iemand nog iets behoorlijks voor je kookt.
Een beetje yoghurtsoep met dille en een bak sla met geraspte kaas, stel ik voor. En verder gewoon normaal eten, dan neemt hij het maar niet.

Wat eet hij wel?

Eet hij wel eieren (ook handig met gourmet). Eet hij misschien zelfs wel vis? Er zijn mensen die zich vegetariër noemen maar wel vis eten.
Tja, iets met veel groente en veel zuivel denk ik.