Het forum van Ouders.nl is een online community waar iedereen respectvol met elkaar omgaat. Het forum is er voor ouders met vragen over opvoeding, ouderschap, ontwikkeling, gezondheid, school en alle andere dingen die je als ouder tegenkomt in het leven.
24-05-2020 om 18:31
Zoals de titel zegt: ik ben er vanmiddag achtergekomen dat mijn kamerplanten geïnfesteerd zijn door rouwvliegjes. Ben naar het tuincentrum gesneld, heb speciale pillen gekocht dat in de grond moeten, heb ook nog ervoor de potgrond vervangen.voor zo ver mogelijk, en heb schoteltjes met rode wijn gezet naast de paar planten die nog in de kamer staan (dat zijn dus alle tips die ik op internet snel heb kunnen vinden). De planten die in de buitenlucht kunnen zitten buiten in quarantaine. Maar is er nog iets wat ik kan doen? Ik ben best blij met mijn jungle en het was niet te zien aan de pla ten dat ze er last van zouden hebben, ze floreerden als nooit van tevoren.
Sini
24-05-2020 om 23:34
Laagje zand
Ok klinkt goed.ik heb verder speciale wormen besteld die in de pot moeten en alle kr... opeten. Als er niets meer te eten is gaan ze dood. Klinkt als de ideale oplossong maar was 25 euro. Dure wormen...
Sini
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.