Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Help raamverf (van dat stickerplasticspul)

We hebben een paar jaar geleden van die raamverf, die je op een plasticje moet opbrengen en dan op laten drogen en dan kan je het op het raam plakken,op het raam bij de voordeur geplakt.Nu wil ik heter graag afhebben maar hetis er met geen mogelijkheid af te krijgen het brokkeltin hele kleine stukjes en sommige delen gaan er gewoon niet af.

Wie heeft de goude tip om het eraf te krijgen ??? (wasbenzine helpt niet heb ik al geprobeerd)

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
mirreke

mirreke

27-08-2009 om 13:43

Sorry branca2, voor de draadjesvervuiling

Ik weet wat je bedoelt, en heb zelf wel eens precies hetzelfde probleem gehad, maar weet niet meer wat ik toen heb gedaan. Ik meen dat ik gewoon een krabbertje heb gebruikt om alles eraf te krabben, zoeentje waarmee je op een raam kunt krabben natuurlijk...

Puck2

Puck2

27-08-2009 om 14:16

Yep, mireke

Voor het afkrabben kun je het beste iets van een spatel, een verfkrabber of een behangafsteekmes gebruiken. Ik vind het alleen altijd waardeloos dat die zooi altijd alle kanten opvliegt dan. Maar een stofzuiger doet daarna wonderen.

Tirza G.

Tirza G.

27-08-2009 om 17:30

Fohn

Volgens mij is fohnen de truuk, dan wordt het plastic warm en kun je het er af rubbelen.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.