Brr.. Koud! Check onze hacks om je kind lekker warm én gezond te houden
Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

plonsje

plonsje

13-02-2009 om 18:14

Help, pen op de nepleren-bank

Ik heb al in het archief gezocht naar mogelijkheden om pen uit de bank te krijgen. Melk, spiritus, babydoekjes, terpetine al geprobeerd, maar helaas heeft dast niet mogen baten.
Iemand nog een andere tip om de pen eraf te krijgen of is het nu tijd om de verzekering te bellen?
groet, Sonja

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Jif

hier ook geregeld pen of stift op de bank,ik haal het eraf met een klein beetje jif.

Brianna F

Brianna F

13-02-2009 om 18:55

Slijten

Ik had precies hetzelfde en kreeg het er ook niet uit. Omdat de bank net 2 weken oud was heb ik de verzekering gebeld en die keerden een leuk bedrag uit. Vervolgens heeft de tijd de pennenstreek vanzelf gewist
Dus als je lang genoeg wacht slijt het er vanzelf uit.

Met alcohol?

Pure dus 70 % bij de drogist.
Niet pluizend doekje pakken en voorzichtig wrijven.Ik zou het wel eerst op een niet zichtbaar plekje uitproberen.
Je hebt ook vlekkenverwijderars bij de Kruitvat voor allerlei vlekken, die zou je ook kunnen proberen( weer op een niet zichtbaar plekje eerst)
Quick en brite schijnt ook te helpen,...maar ik zou niet weten waar je dat kan kopen?
Succes!

Ineke P.

Ineke P.

15-02-2009 om 13:24

Gelukt

hier is het vorige week gelukt door de streep de bedekken met een lik groene zeep. Na een kwartiertje met een vochtige doek de zeep inclusief pennestreep weggeveegd.

plonsje

plonsje

15-02-2009 om 19:23

Helaas ...

nog niet gelukt, ondanks jullie tips (Behalve de groene zeep. Die heb ik niet, ik gebruik allesreiniger
Morgen maar eens een telefoontje plegen naar de verzekering en het gebeurde uitleggen

Vlekkentovenaar?

Ik heb goede ervaringen (in kleding, overigens) met de 'vlekkentovenaar' voor balpen. Maar ik zou het voor de zekerheid wel eerst even op een minder zichtbaar plekje uitproberen.

Groeten,

Temet

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.