Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

mamaluc

mamaluc

10-03-2010 om 21:34

Help, mijn man is klusser.........

Hij heeft opeens een wàànzinnig idee om de woonkamer op te fleuren....men neme een rol fotobehang met daarop een blauwe lucht en hier en daar wat groens,plakken die op de muur en daarvoor wil hij een paar schuttingdelen timmeren....
Nou heb ik op zich een grenzeloze fantasie maar kan me hier dus niks bij voorstellen, behalve een hoop ergernis als het er op zit. Het is een leuk idee maar past niet bij het interieur. ( koloniaal met oker en rood )
Wie heeft er wel een leuk idee om een lange muur zo een andere uitstraling te geven met iets meer fantasie dan alleen maar behang of verf??

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Aaf

Aaf

10-03-2010 om 22:59

Leuk!

Ik zie het helemaal voor me en vind het grappig bedacht van je man. Als ie het ook nog uit kan voeren...Ik snap wel dat de kleurencombi niet ziet zitten. Maar je hebt fotobehang in alle soorten kleuren. Laat 'm iets uitzoeken wat qua kleur beter past. Ik ben benieuwd...en jaloers op zo'n crea-man....

Maxime.M

Maxime.M

11-03-2010 om 08:27

Spannend

Hoi,

Ja de stijl lijkt me nu inderdaad ook niet te kloppen met je huidige meubels, maar hij kan natuurlijk de schuttingdelen in een koloniale kleur beitsen? En misschien kan je het oker en rood veranderen? Heb je weer eens heel wat anders? Of je laat het oker wel (dat lijkt me nog wel passen denk ik) en het rood veranderen in blauw of groen?

Succes!

Maxime

Guinevere

Guinevere

11-03-2010 om 09:56

In holland staat een huis

Om eerlijk te zijn doet dit soort creativiteit me meer aan "in holland staat een huis" denken... Ik zou niet accoord gaan met iets dergelijks in de woonkamer. Kan hij het niet als een los paneel maken, dan ben je er makkelijker weer vanaf.

Rafelkap

Rafelkap

11-03-2010 om 17:25

Ophangen

Je kan een lange muur ook "breken" door er iets aan op te hangen, een boekenrekje/glazen kastje met mooie spulletjes erin, of een mooie oude spiegel. Ik houd meer van rustige muren in de woonkamer, in een mooie tint wit.

mamaluc

mamaluc

15-03-2010 om 15:38

Daarom mijn noodoproep...

...iedereen mag m lenen, alleen heb je er niks aan,iig niet wat klussen betreft haha.
Het is een echt kantoormannetje met 2 linkerhanden dus vandaar dat ik de bui al zie hangen!
Die schuttingen heeft hij bedacht zodat je dan de scheur in het stucwerk niet meer ziet die er nu inzit, maar naar mijn idee zijn er simpelere en minder "lelijke" oplossingen dan je tuin naar binnen verplaatsen??

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.