Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

2be

2be

25-02-2010 om 17:31

Help mijn man is geen klusser!

Omdat ik er nu echt gek van word,wil ik een man er bij Ik wil een man waaraan ik kan vragen,wil je de deur klink vastzetten,en de stekkers netjes weg werken, de lek onder het parket maken,enz. en dat die ook zegd,JA wanneer komt het gelegen!!! haha die het ook nog echt netjes doet.
Wie heeft er ervaring met een goed uitziende Hahaha,nee geintje gewoon een goede betrouwbare klusjes man die geregeld bij ons in huis wat dingen kan repareren of maken. ik hoor het graag.
we wonen in midden van het land.
wie heeft er ervaring met iemand zoals ik zoek,vast wel iemand kan me er advies in geven lijkt me zo.
mvg 2BE

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rafelkap

Rafelkap

25-02-2010 om 18:18

Link

http://www.mijnstudent.nl/?gclid=CKaS1Kf_jaACFQg63godLVgheA
deze link las ik laatst (foldertje door de bus), nog geen gebruik van gemaakt, maar lijkt me reuze handig.
Of zelf een cursus volgen.

Lou

Lou

25-02-2010 om 19:54

Goh wat leuk

Leuk Rafelkap, ik had er nog nooit van gehoord maar dat kan inderdaad wel eens reuze handig zijn. Mijn man is eerlijk gezegd zelf ook best handig (ik niet) maar heeft weinig tijd en heeft er ook geen lol in, dus wij hebben inmiddels ook al een aardig lijstje bij elkaar.

Lou

Lou

25-02-2010 om 20:52

Haha

Je had het eerst over een deurklink vastzetten, maar het gaat kennelijk toch over een badkamer maken of zo Ik weet wel een prettige en goede aannemer in het midden van het land, die hier in de buurt heel veel heeft gedaan, naar ieders tevredenheid voor zover ik weet. We bevelen hem vaker aan en wat ik terug hoor is dat alles goed en netjes en snel en met prettige communicatie verloopt. Maar het is dus geen simpele klusjesman zeg maar, wel gewoon een echte aannemer. Of hij nu tijd heeft weet ik niet. Je kunt altijd eens bellen natuurlijk. Hij heet Hans Stil en zit in Schalkwijk.

Mama van Jesse

Mama van Jesse

26-02-2010 om 08:38

Bedoel je zoiets?

Dag,

Wij hebben - wel in het noorden van het land, trouwens - van deze site een klusjesman gehaald.
www.klussenier.nl.

Oké het moet klikken, maar wij zijn heel tevreden! Ik heb ook zo'n man met twee linkse handen en geen tijd. Nadat de klusjesman bij ons van 1 slaapkamer 2 had gemaakt, komt hij binnenkort nog 3 lampen ophangen, een kraan vervangen en nog wat van die dingetjes doen.

Het gaat op basis van uurloon, en wij vonden hem erg schappelijk.

Succes!

MamavanJesse

Doe 't zelf!

goedemorgen 2be,
ik zou zeggen: doe het lekker zelf!
Of, als je dat niet kan, steek hand in eigen boezem en geef je berichtje de titel: "help ik ben geen klusser!"

En als jullie echt samen vier linkerhanden hebben, lijkt het me handiger de briefjes in supermarkten te bekijken (of er zelf een op te hangen), in het huis-aan-huisblaadje te zoeken, marktplaats af te struinen enzovoort. Of zoek een handige buur. Hang een briefje op school, zoiets. Je vraagt nu een klusjesman uit 'het midden van het land', maar eerlijk gezegd is dat midden best wel groot.....

Nou ja, succes er mee.

erykah

Casius

ik regel via casius regelmatig klusbedrijven. Overigens ben ik het ook wel met Erykah eens, waarom moet je man dat kunnen en jij niet ?

Lou

Lou

26-02-2010 om 14:07

2be

En zo heb je toch al vier tips binnen volgens mij. Kun je er wat mee?

Aïda

Aïda

26-02-2010 om 14:10

Ja hieroooo

Hier zo'n handige bliksem in huis!! Altijd aan de klus, en nog druk ermee ook. Van plintjes tot badkamers, van vrezen tot verbouwen. Roep mijn man en u krijgt het (een afgaande aan het vele werk dat hij heeft doet hij het niet onverdiendstelijk)

Maar maar maar, als ik nou roep, schat ik wil een slot op mijn wc deur die het ook doet, of ik wil een dichte trap zodat we een trapkast kunnen maken.. Dan moet ik jaren wachten.. snik snik

Wij wonen in het westen dus niet erg in de buurt.. Sorry

Oke, 2be

ik geef toe dat mijn reactie wel iets aardiger had gekund. Ik zal proberen in het vervolg mijn woorden wat zorgvuldiger te kiezen.

Manda Rijn heeft inderdaad beter verwoord wat ik ook bedoel: "waarom moet je man dat kunnen en jij niet?".

En verder kun je misschien mijn vorige reactie nog eens doorlezen, dan zal het je misschien opvallen dat ik ook nog wat tips heb gegeven.

Prettige dag verder.
Erykah

dc

dc

26-02-2010 om 16:34

De vakman

ik heb veel goede ervaringen met dit bedrijf van een netwerk van vakmannen in het hele land :
http://www.devakman.info/

Je kunt ook eerst een lijstje maken van alles wat je gedaan wilt hebben en om een offerte vragen.

Thuis ben ik meestal de klusjesman, maar electra doe ik liever niet, en dan huur ik ook een klusjesman in. Als ik op mijn man moet wachten, dan kan ik wachten tot ik een ons weeg...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.