Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

vloertje

vloertje

20-11-2010 om 11:27

Help hoe vloerbedekking schoon krijgen en stank weg?

mijn Logeerkind van 11 heeft vanacht een ongelukje gehad, haar luier was niet bestand tegen de plas die ze deed ... helaas had ze ook al in haar luier gepoept dus een een flinke vieze plek in de vloerbedekking..
ik heb vanacht even snel wat spul e rop gespoten en goed geborsteld en daarna met een natte doek afgedaan maar het stink nu nog steeds vreselijk op de slaapkamer..
hoe ga ik dit handig aanpakken???

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Minet

Minet

20-11-2010 om 12:23

Eehh

Heet dat spul niet Febreze? Kun je ook luchtjes uit kleding mee wegkrijgen door het gewoon erop te spuiten.

Fiorucci

Fiorucci

20-11-2010 om 13:14

Tapijtspray

Er is speciale tapijtspray...(holt de keuken in...)
Ohja, dat is van Vanish oxy action, ik haal daarmee kattenkotsplekken uit het tapijt, en de stank is dan ook weg. Knalroze spuitfles.

vloertje

vloertje

20-11-2010 om 13:49

Tapijtspray van vanisch oxy action

dank je wel!
die zla ik dan eens gaan halen maandag en kijken of het helpt!
katenkots stinkt ook behoorlijk dus dan moet dat hier ook bij werken... gewoon sprayen? en dan boenen en dan op laten drogen???

enne Minet dank je voor de tip maar ik wil liever niet de geur bestrijden maar ook de plek zelf gewoon echt weg hebben zeg maar .... ben bang dat de stank anders weer terug komt...

Biotex groen

maak een goed warm sopje met biotex groen,borstel dit in de vlekken,en droog het na met een schone doek.
vlek weg ,en stank weg.

succes.

vloertje

vloertje

20-11-2010 om 13:55

Sus-anne

oke dat kan ik dus nog proberen als de spuitbus niet werkt...

Guinevere

Guinevere

20-11-2010 om 15:12

Waarom wachten tot maandag?

Ik zou zeker niet wachten tot maandag om die vieze plek eruit te krijgen. Hoe langer hij erin zit, hoe moeilijker het te verwijderen is. Dus gelijk naar de winkel!

Hes@

Hes@

20-11-2010 om 15:31

Azijn!

Met schoonmaakazijn krijg je de stank meestal heel goed weg. Echt waar. Het kost bijna niks en het werkt heel goed.

Poep, plas, overgeef, juist dat soort luchtjes gaan heel goed weg met azijn.

succes

vloertje

vloertje

20-11-2010 om 17:07

Guinevere

omdat ik niet de deur uit kan vandaag ...
anders had ik het al wel gedaan...

vloertje

vloertje

20-11-2010 om 17:09

Hes@

dat zou ook nog kunnen ja!
de vlek is nu niet meer zichtbaar
heb net nog even gepoetst en de stank is nu minder erg..
maandag even voor de spray voor vloeren en dan hoop ik dat ik de vloerbeddeking heb kunnen redden

Fiorucci

Fiorucci

20-11-2010 om 17:36

Vloertje

Oh met dat spul wat ik noem lukt het maandag ook nog hoor,ik vind weleens plekken onder de bank of zo,ingedroogd en wel. Ik spuit het erop, kwartiertje intrekken en dan boenen. dan lijkt het even alsof je een witte zeepvlek overhoudt, maar daar zie je later niks meer van.

Marie

Marie

21-11-2010 om 20:52

Ammonia

Hallo,
Heb je ammonia huis? Doe daar dan eens een poging mee.
Succes

Inderdaad biotex

Want dat breekt ook de organische stoffen af. Geur weg, viezigheid weg. Hier gebruikt voor kattenpies (toch ook een zeer hardnekkige geur) en het helpt. Je kunt sporen van de poeder zien op de vloerbedekking maar als het helemaal droog is zuig je dat gewoon op.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.