Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Monica70

Monica70

03-02-2010 om 16:16

Help! hoe maak ik klein verwaarloosd huisje bewoonbaar?

Vanwege mijn scheiding verhuis ik binnenkort van een groot duur nieuwbouw huis naar een klein huurhuisje waar echt van alles aan moet gebeuren en zeer gedateerd is (hoe en waarom ik niet naar een duurder en/of koophuis kan is een heel verhaal apart en gaat het nu niet om); alleen al voor mijn kinderen zal dit een hele shock zijn.

Ik wil het zo gezellig en bewoonbaar mogelijk maken maar ik heb en totaal geen ervaring met hoe zoiets te doen, werk bijna fulltime en heb zo goed als geen financiele middelen om dit te laten doen + amper familie en vrienden in de buurt.
Echt alle tips en ideeen zijn dan ook welkom hoe dit voor elkaar te krijgen/aan te pakken en zodoende voor mijn kinderen en mijzelf een zo gezellig mogelijk huisje ervan te maken.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
ol3

ol3

03-02-2010 om 16:33

Wit wit en nog eens wit

ik zou het vooral heel wit houden! zeker als het klein is zoals je beschrijft, dit maakt ruimtelijk, fris en rustig. De muren latex wit verven en kleur in je accessoires of planten zoeken.
Moet je ook nieuwe meubelen bij elkaar sprokkelen? Lang leve Marktplaats, gewoon heel veel op de nieuwe advertenties in Huis en Inrichting surfen, je moet gewoon gelukkig hebben dat je net tegen iets aanloopt wat voor weinig weg mag of soms zelfs gratis, ik scoorde ooit een Klippan Ikea bank voor 10 euro, kocht er een nieuwe hoes bij en voila!

dit geldt natuurlijk ook voor kringloopwinkels waar je echt tegen leuke dingen kan aanlopen!

ik ben geen echte klusser dus kan je geen tips geven over bouwmaterialen maar ik denk dat je vooral veel geld bespaart als je dus alles lekker wit verft ipv dure behangetjes.

veel succes in de toekomst!!