Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

cobi

cobi

27-03-2011 om 12:38

Help bladmuziek accordeon gezocht (spoedje)

Oma viert zaterdag een speciale verjaardag en hengelt naar een muzikale omlijsting van het cobitrio. Na weken aan zoons hoofd zeuren komt ie aanzetten met Ode an die Freude. Daar kan ik echt geen lollig tekstje bij bakken.

Ik heb al zitten googelen, maar krijg niks boven water wat ik zo kan downloaden voor de accordeon.
Heeft iemand van jullie de bladmuziek liggen. Genista, the forummer formerly known als Lidwientje? Of andere kermisklanten? Liefst van een of andere Beatlesmeedeiner, obladi, yellow submarine oid. Niveautje lager mag ook, Kleine cafe aan de haven, onze geliefde Willeke, maakt niet uit, ik ben zo wanhopig dat ik zelfs bereid ben Jan Smit te aanvaarden.

Iemand iets liggen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik zou even moeten zoeken

Kent/heeft iemand in je geografisch nabije kennissenkring de boeken van "dit songboek zocht ik"? Ik ga even voor je zoeken wat ik nog heb, ik mail wel even.

Marjoleine64

Marjoleine64

27-03-2011 om 20:03

Ik heb

een piano-boek met bijna alle nummers van de beatles. Ik kan wel wat scannen en mailen... welke wil je hebben?
Marjoleine

Bieb?

Ben je al in de bieb geweest? Daar hebben ze ook vaak bladmuziek en als ze het niet zelf hebben kun je het aanvragen.

margje van dijk

margje van dijk

28-03-2011 om 10:18

Wat is er mis met ode an die freude?

Da's toch hartstikke leuk joh, zo'n joch dat dan Beethoven begint te spelen. Ik zou 'm dat lekker laten doen! Oma vindt het waarschijnlijk prachtig.

Margje

Margje

Als ik het goed begreep, moest er een soort van tekst bij. Maar Cobi, vertel eens, heb je inmiddels iets of moet ik nog gaan graven voor je?

margje van dijk

margje van dijk

28-03-2011 om 14:08

Nou,....

Op "Alle Menschen werden Brüder" kun je toch een geweldige tekst schrijven? Dat joelt heerlijk weg. Ik zie heel het probleem niet. Zo veel coupletten als je wilt, zet je zoon gewoon in de repeteerstand.

Margje

Haha!

Maar Cobi moet die tekst produceren, ik niet... En zij zag het niet zitten, begreep ik uit de beginposting.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.