Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

21-08-2010 om 12:28

Hellendoorn

Sorry, kom ik alweer met een vraag, maar we proberen nu eenmaal na de gips van oudste er nog een leuke nazomer/herfst te maken.

We wilden volgende week zaterdag naar Hellendoorn maar de weersverwachting is heel slecht. Hoe overdekt is het daar en is dat Excaliburgedoe (daar wilde jongste graag heen) overdekt?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Bastet

Bastet

21-08-2010 om 12:48

Nou,slecht.....

Ach,kans op een bui en 19 graden,ik zou dat wel doen hoor.Er wordt immers geen noodweer of hittegolf voorspeld.
Bastet

kaatje1972

kaatje1972

21-08-2010 om 14:09

Niet overdekt

Hoi Pelle,
toevallig zijn wij 2 weken geleden naar Hellendoorn geweest met de kinderen dus ik kan je wel vertellen dat die Excaliburshow NIET overdekt is. Mijn konderen wilden die show ook zoooo graag zien en vonden het ook hartstikke leuk (8 jaar) maar hij duurde maar een kwartiertje ofzo
Voor de rest is het park wel heel leuk maar ook errrrrg klein. De attracties zijn bijna allemaal buiten (op een enkele uitzondering na) en zijn dus niet overdekt. En wat betreft de rolstoeltoegankelijkheid: Zelf zit ik in een rolstoel en kan niet lopen en/of staan en ik vond het behoorlijk hobbelig allemaal Bij de meeste attracties mocht ik wel via de uitgang naar binnen maar bij sommige atracties moest je dan wel eerst een hoge trap op, da's dan weer wat minder Al waren de medewerkers wel erg behulpzaam en boden zelfs aan om me de trap op te hijsen!
Veel plezier volgende week zaterdag!!
Kaatje1972

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.