Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Sinilind

Sinilind

01-07-2009 om 21:07

Hele vieze vlekvraag (sorry)

Sinizoon krijgt sinds gisteren pijnstilling na een operatie in de vorm van zetpillen. Maar de hoeveelheid is zodanig (een grote zetpil elke 5 uur) dat hij van achteren, ahum, lekt... Nu is het vanochtend gebeurt op het mooie kantoorstoel van Siniman, een superdure ding met bekleding van lichte grijze stof. Hoe krijg ik de vlek (vet dus, weet eigenlijk niet wat het hoofbestandsdeel van zetpillen zijn) en de geur weg...
Ik had het al gezegd het is een vieze vraag. Sinizoon krijgt nu zolang we de zetpillen moeten gebruiken een dikke onderbroek onder zijn pijama, maar vanochtend had ik het probleem nog niet opgemerkt
Sini

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Hè wat vervelend!
Wat ik een supermiddel vind tegen vlekken is een spray van HG, vlekkenspray extra sterk heet het. Let wel op dat je de versie extra stekr neemt, er is nl ook een 'gewone' versie.
Ik krijg er zelfs vlekken uit tapijt en bekleding wat er al heel lang in zit (ook een keer diarree van kind uit tapijt). Of het iets tegen de geur doet, weet ik niet, maar ik ga er vanuit dat als de vlek weg is, de geur ook
Te koop bij Etos, Gamma, AH XL. Vast ook andere adressen.
Sterkte ook met je zoon!

Klaartje

Klaartje

02-07-2009 om 10:16

Clean tex

Ik heb bij onze stoffen keukenstoelen een flesje clean tex gekocht. Speciaal voor stoelbekleding. Ik heb er tot nu toe alles mee uit gekregen. Gewoon bij de meubelzaak gehaald.
Klaartje

Vera*

Vera*

02-07-2009 om 11:06

Vet

Houdt er wel rekening mee dat het toch vettige vlekken zijn door de gebruikte hulpstoffen in de zetpillen.
Is het misschien handig om sinizoon een inlegkruisje te laten gebruiken tegen het lekken?
Sterkte met zoon en de vlekken!

Oh ja

ook dat gehad, precies zo, bureaustoel en zetpillen etc

Met glorix doekjes weggekregen, maar er zat niet zoveel in de bekleding, wel in het ondergoed wat ik heb weggegooid. Stapeltje goedkope onderbroeken kopen die weggekieperd kunnen worden zonder al te grote financiele consequentie.

beterschap !

Met dreft

maar dan wel de afwasvariant. Gewoon erop smeren en een poosje zachtjes wrijven, daarna goed deppen met water en laten drogen.
Zelfs (verse) smeervlekken verwijder je op deze manier met het grootste gemak uit kleding bv.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.