Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Kika

Kika

07-04-2009 om 19:12

Hele tegels stickers voor keuken, waar te koop?

Hoi,
Ik heb een lelijke keukenmuur, van die witte tegels, en ik wil ze opleuken, maar wil nog niet tegelen. Ik dacht aan om en om gekleurde tegels, rood/blauw/geel/groen/oranje etc. maar dan in stickervorm, dus vierkante stickes formaat tegel.
Bestaan die eigenlijk wel en waar zijn ze te koop?
groet, Kika

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

07-04-2009 om 20:31

Ja gamma, praxis

en dat soort bouwmarkten hebben die dingen gewoon in het assortiment.

Als je echt een gekke bui hebt moet je eens bij Xenos kijken die willen nog wel eens 3-d gevallen hebben met visjes. Mijn dochter vindt ze fantastisch, ik word er gewoon misselijk van.....

Volgens mij....

bestaan er wel 100 maten tegels. kan me niet voorstellen dat er voor elke maat stickers bestaan.

Ik zou aan de slag gaan met tegelverf als ik jou was. Met een beetje strak afplakken moet je er best wat leuks van kunnen maken denk ik.

Ingrid

Kika

Kika

10-04-2009 om 10:09

Wil niet schilderen, dus positieve ervaringen met stickers?

Dank voor de reacties. Ik wil echt niet schilderen, dus hoop dat er nog positieve ervaringen met keukenstickers zijn?
groet
Kika

Plakplastic!

Hoi,

Ik ben een enorme fan van plakplastic. Ik heb het zowel in onze badkamer, toilet beneden en de keuken gebruikt. Wel bij een goede hobbyzaak gekocht en dan hoogglans, dat lijkt net echt. De badkamer had twee rijen met tegels met een gouden randje en was voor de rest prima, daar gingen drie tinten blauw op, geweldig. Het toilet had een paar van die tegeltjes met een landschpaje, daar ging knalrood en oranje op (oranje handdoekje, spiegel met een rode rand maakten het helemaal af) en in de keuken zaten ook witte tegels en daar heb ik knalrood en grasgroen gebruikt om de paar tegels. Ook daar accesoires in die tinten voor de eenheid. Het blijft prima zitten, ook in de badkamer. Zolang het maar niet in contact met water komt. En het scheelt veel geld, voor een tientje per ruimte ben je klaar!

Groetjes,
Anne

Op maat knippen

Was ik vergeten: je moet het wel zelf op maat knippen, maar dat gaat best vlug. Wil je helemaal los gaan dan heb je tegenwoordig ook plakpastic van Kitch Kitchen!
Groetje,
Anne

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.