Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-05-2010 om 21:52

Hekjes

Voor het speelgoed-beestenspul van onze kinderen ben ik op zoek naar hekjes om weidjes mee te maken. We hebben erg veel spul van Brittains, nog van mijn man toen hij klein was. Alles is nog behoorlijk goed, alleen de hekjes beginnen het te begeven.
En nu ben ik op zoek naar een ander hekjessysteem. Ik weet dat playmobil het heeft, maar dat kan ik alleen daar bestellen en daar heb je tegenwoordig een creditcard voor nodig. En die heb ik niet.
Dus.. wie heeft een tip?

grt Dendy

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
amk

amk

02-05-2010 om 21:57

Speelgoedwinkel

en dan via hun bestellen. Bij de Top1toys doen ze dat in elk geval wel. Gewoon het artikelnr meenemen en hoeveel doosjes je wilt.

Dendy Pearson

Dendy Pearson

02-05-2010 om 22:01

Dank je wel, maar

De tip om in de speelgoedwinkel playmobil te bestellen is een goede en onthoud ik.
Maar ik ben eigenlijk op zoek naar meters hekwerk en dat wordt van playmobil dan toch wel prijzig. Dus hoop ik op nog een tip van iets goedkopers.

Dendy

Vera*

Vera*

03-05-2010 om 08:38

Dan

Dan zit er niets anders op en 'moet' je aan de kapla .
Plankjes rechtop zetten en je hebt meters hekwerk.

mar

mar

03-05-2010 om 09:19

Maken

Misschien niet helemaal wat je zoekt, maar wat dacht je van zelf maken?

zoek wat mooie takken (bv berken), zaag ze in korte stukjes , boor er gaatjes in met een handboortje (kunnen de kids ook doen) en haal bij de bouwmarkt wat rondhout (niet te dun) als dwarsliggers.

Andere alternatief is alles van gevonden hout maken, maar die zijn niet zo heel stevig op de langere termijn.

maman

maman

03-05-2010 om 09:53

Op deze site ...

..verkopen ze hekjes e.d. http://www.t-toys.nl/index1.html. Bij de extra's vind je onder andere hekjes. Onze kinderen zijn ook gek van Siku, Bruder ect. In de zomer zetten ze de boerderij in de tuin en maken van satéprikkers en touw hele afrasteringen. Weilanden, kavelpaden, alles wordt nagebootst. Met een keuken schaar wordt er gemaaid, daarna gehooid etc. De koeien worden verweid of gaan tig keer per dag in en uit de stal. Dagen zijn ze er mee zoet.

Groeten, Karla

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.