Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

03-09-2010 om 13:43

Heeft ikea een assortiment aan kunststof bakken?

Van dat bijna onbreekbaar plastic, zeker als je het een keer laat vallen? Dus niet dat slappe spul waarbij je meteen een barst hebt als het een keertje valt.

Ik kan er niets van vinden op de site maar ik kreeg ikea als tip.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puck

Puck

03-09-2010 om 13:52

Pelle

Geen idee, maar dan ga je gewoon voor de fun toch naar Ikea? Of is dat een straf voor je?

Fianna

Fianna

03-09-2010 om 14:04

Ikea

Mijn ervaring met de bakken van Ikea is dat ze erg snel kapot gaan. Ook andere bakken die ik daar zie, lijken me niet stevig genoeg. De stapelkratten van Curver vind ik ideaal, heel stevig!

snalis en sortera zijn van een zeer dikke kwaliteit. Die gaan echt niet zomaar kapot hoor.

amk

amk

03-09-2010 om 15:48

Trofast

trofast bakken worden bij vele bso's en overblijven gebruikt. Er zijn losse deksels bij te krijgen. En kunnen natuurlijk in de bijpassende kasten geschoven worden. Maar ook goed gestapeld.

Op het kdv van dochterlief gebruikten de peuters ze vaak als boot of krukje, stuk zijn ze niet gegaan.

Ik geloof

dat mijn kinderen trofast bakken hebben.. ze gebruiken die
als

badje..
Behoorlijk sterk maar heel hard vallen en ze kunnen scheuren.

Minet

Minet

03-09-2010 om 19:25

Wasmanden

Pelle, ik heb heel goede ervaringen met het gebruiken van wasmanden (van die ronde/hoge van soepel plastic) voor het opruimen van buitenspeelgoed. Gewoon te koop bij Blokker/V&D/dat soort zaken.

Fianna

Fianna

03-09-2010 om 20:29

Maten

Kijk eens op de online shop van Curver. Daar hebben ze bakken in allerlei maten. Niet goedkoop alleen...

Fianna

Fianna

03-09-2010 om 20:30

Amk

het zijn dus de trofast bakken die hier meteen zijn stuk gegaan, allemaal binnen enkele maanden. Ik weet dat ik wilde kinderen heb, maar toch...

Terpi

Terpi

04-09-2010 om 09:55

Sortera

Sortera van Ikea heb ik ook, al jaren en jaren (minstens 10 jaar) en die krijg je zomaar niet kapot. Daar is hier ook op gestaan, gesprongen, daar is houten speelgoed van een afstand ingemikt, het is vaak gevallen, kinderen hebben erin gezeten om voortgetrokken te worden door een ander kind en ga zo maar door

Blokker

Bij blokker zag ik ronde (afwas) bakken van petflessen gemaakt met 5 jaar garantie (lijkt me lang) en ik vroeg me af of ze daar ook bakken van maken die groot genoeg zijn voor speelgoed. Ze zijn (rood en blauw) doorzichtig. Heeft iemand ze gezien ?

Hier ook trofast snel stuk vooral de witte

Drie niet al te drukke kinderen. Maar de bakken kunnen niet al te zwaar beladen worden lijkt wel (houten trein bv). Gek genoeg zijn vooral de witte bakken snel stuk.

Margriet*

Margriet*

04-09-2010 om 21:00

Ik zou ook voor de wasmanden

gaan, ik vind ze ideaal en ze zijn er in kekke kleurtjes. Zag ze vandaag ook bij de Xenos in echt wasmanden model, voor het grotere buitenspeelgoed.
Onbreekbaar en handig te tillen. Beter dan bakken lijkt mij.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.