Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Pelle

Pelle

19-10-2009 om 17:36

Heeft iemand toevallig nog een jongens zomer/herfstjas liggen maat 158?

Toevallig trekken allebei mijn jongens de trekker van de rits van hun zomerjassen af. Heeft iemand nog een zomer/herfstjas liggen ter overname maat 158? Liefst blauw, groen, rood ofzo van kleur.

[email protected]

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Polly Shearman

Polly Shearman

19-10-2009 om 17:57

Pelle

ten eerste: OH MY GOD !!! zijn jou mannen al zoooo groot???
die van mij lopen nog vrolijk rond in 134 en 116.
en kan je niet beter naar de markt gaan en bij de stoffen/garen meneer een nieuwe trekker aan hun ritsen laten maken??
kost 2,50 per rits, maar dat is dan hier...
weet niet hoe het bij jullie is.

groet, pol

amk

amk

19-10-2009 om 19:30

Zipperclipper

dan wel de ouderwetse truc met de paperclip (werkt bij mij al een paar jaar)

Of hebben ze het runnertje er uit getrokken?

Vera*

Vera*

19-10-2009 om 19:37

Zelf doen

Als je het bovenste stukje van de rits (wat de zipper tegenhoudt aan het einde van de rits) eraf haalt met een tangetje ofzo, dan kun je zo een nieuwe zipper er op zetten. Of je hebt nog een kledingstuk met een zelfde ritsmaat liggen en die haal je daar van af of je koopt een nieuw ritsje puur voor de maat. Je doet de nieuwe zipper erop en het boveneinde van de rits naai je (sorry) dicht met een paar steekjes zodat de zipper er niet af kan schieten.
Of je zoekt iemand bij je in de buurt die er een nieuwe rits in kan zetten, dat is vaak goedkoper dan een hele nieuwe jas.
Anders heb ik nog wel een blauwe jas maat 164 en een zwart (met rood) ski-jack van de H&M voor jouw heren.

Turkse kleermaker

Die zette hier in 2 seconden een nieuwe zipper aan een rits... en hij had volgens mij wel 3 seconden nodig om de juiste uit een hele bak vol zippertjes te kiezen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.