Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maxime.M

Maxime.M

03-10-2009 om 19:51

Heeft iemand fitflop schoenen

Hoi,

Ik las het van de zomer al in een magazine en zag het daarnet ook op de site van de telegraaf. De fitflop schoenen zijn zo populair en werken zo goed dat je niet meer naar de sportschool hoeft. Ze zouden je been en rug spieren trainen en het verminderd ook je cellulitis. Jaja..... is dat zo ? Ik ben tegenwoordig niet zo goedgelovig meer maar het intrigeert me wel. Heeft iemand die schoenen (je hebt slippers, schoenen en laarsjes) ik vind alleen de slippers en de laarsjes wel leuk, de schoenen en sloffen vind ik ronduit lelijk en goedkoop is het al zeker niet) want als het nou echt werkt, is het wellicht zijn geld wel weer waard.
Ben benieuwd dus of iemand ze heeft en of het werkt.

Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ineke P.

Ineke P.

04-10-2009 om 11:40

Mbt

Ik heb even gegoogeld op fitflop en volgens mij is dat ongeveer hetzelfde als mbtschoenen. Die heb ik. Ze lopen heerlijk, je gaat er vanzelf sneller op lopen en ze ontlasten werkelijk je knieën en rug. Maar ik ben er niet mee afgevallen en cellulitus had ik al niet.In het begin kreeg ik er wel spierpijn van, je gebruikt dus wel meer je beenspieren.

Maxime.M

Maxime.M

04-10-2009 om 12:07

Die ken ik

Hoi,

Mbt schoenen heb ik wel eens in een schoenenwinkel gezien maar die vind ik (sorry) echt heel lelijk eruit zien. De fitflop ietsje minder erg (alhoewel ik daar ook sommige modellen lelijk van vind) maar ik ben geen wandelaar. Loop in en om het huis en zo nu en dan om wat te winkelen maar ben geen wandeltochten persoon. Wellicht heeft het alleen effect als je ook echt op pad gaat.
Jammer dat ze zo duur zijn, anders zou ik het wel proberen.
Misschien komt er nog iemand die er ervaringen mee heeft.

Maxime

Slippers

Afgelopen zomer heb ik bij de wehkamp deze 'nep' fitflops gekocht http://www.wehkamp.nl/damesmode/schoenen/aanbiedingen/slippers/C01_L07_967477/#BijdragenPageTop

ze lopen zalig en ik kreeg er ook spierpijn van, dus ze doen vast wat voor je spieren..

Het voetbed deed me een beetje denken aan de 'roots' van vroeger (afgeschuinde, beetje achteroverhellende hak)

de slippers dragen ook lekker in huis, dus als je wilt, kun je voor 15 euro een beetje proeven..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.