Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Madge

Madge

24-03-2009 om 10:02

Heeft iemand.. (beautyvraag)

een tip tegen wallen onder je ogen?
Ik heb zo'n creme van de hema maar heb het idee dat die niet echt werkt. En ik krijg steeds dikkere wallen! Is er iets tegen?

Madge

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MLN

MLN

24-03-2009 om 10:06

Sperti!

Schijnt DE beauty-tip in de modellenwereld te zijn. Aambeienzalf dus. Haalt kennelijk de zwelling weg. Zelf nooit geprobeerd....

MaximeM

MaximeM

24-03-2009 om 11:49

Haha ik wel

Hoi,

Ik had geen erge wallen, maar was wel benieuwd, dus heb het eens gebruikt. Ik vond niet dat het hielp en die créme is zo vet dat ik daarna 2 glimmende wallen had.

Maxime

Guinevere

Guinevere

24-03-2009 om 13:43

Slapen

Bedoel je van die dikke, opgezette bobbels onder je oog?
Wat daar er goed tegen helpt is: slapen, en wel genoeg! Verder minder alcohol, en er regelmatig zachtjes met een vinger op kloppen. Dan komt de doorbloeding beter op gang en verdwijnt het vocht uit de bobbel.

Hmmm

Ik had alleen wallen `s morgens als ik mijn "super vochtinbrngende oogcrème" voor het slapen aanbracht. Dus tegenwoordig doe ik mijn gewone dagcrème weer op mijn rimpeltjes voor het slapen gaan.
De rimpeltjes verdwijnen niet echt, maar ook geen wallen meer. De oogcrème was iets tè vochtinbrengend??? Complete vochtzakken hingen er te bungelen, ook na voldoende slaap. Alcohol? Wat is dat?

Guinevere

Guinevere

25-03-2009 om 20:40

Wil

Alcohol is het goedje dat in mijn glas zit dat naast mijn avondeten staat. Gecombineerd met druivensmaak is het errug lekker. Maar als ik er teveel van drink zie ik dat de volgende dag gegarandeerd onder mijn ogen terug.... Ach, alles moet toch met mate, dus dit spul ook.
Wat was dat voor een vreselijke creme die jij gebruikte?

Die aambeienzalf

daar heb ik ook over gehoord, op zo'n smeerselparty laatst. Van meer slapen krijg ik juist wel eens wallen. Mijn remedie tot nu toe is niet zoveel in de spiegel kijken.

mirreke

mirreke

26-03-2009 om 10:55

Toevallig heb ik er laatst iets over gelezen

Wallen, die bobbels onder je ogen, kunnen ofwel gevuld zijn met vocht, ofwel met vet. Aan de buitenkant zie je niet welke soort wallen je hebt. Schijnbaar horen waterwallen in de loop van de dag weg te trekken, en dit kun je versnellen door ze te koelen, en zo even te blijven liggen, en idd door het gebruik van spertizalf. Als je vetwallen hebt is er met middeltjes niets tegen te doen. Het enige wat dan helpt is operatief verwijderen.
Zelf heb ik last van blauwe kringen rond mijn ogen, ook niet fijn. Schijnt ook niets tegen te doen te zijn, behalve camoufleren.

Guinevere

Ach, je neemt er maar lekker een neut op hoor! Zo doe ik weer andere dingen om het leven te veraangenamen. Welk merk die crème was? Eerlijk gezegd, geen idee. Ik had speciale oogmake-up remover gekocht op oliebasis met een oogcrèmetje voor het slapen gaan. Ik was 40 geweest en dacht:"De boel moet goed vet/vochtig gehouden worden vanaf nu!".
Nou, die reiniger op oliebasis vond ik al helemaal niks. Dus weer terug naar de lotion. De oogcrème weer vervangen door een gewone dag/nachtcrème en geen zakken meer onder de ogen. Merk? Een eigenhuis merkje van Kruidvat/Etos/DA, schoonheid moet wel betaalbaar blijven.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.