Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

19-10-2010 om 21:56

Hartige taarten

Vroeger maakte ik regelmatig hartige taarten, met allerlei verschillende vullingen. Helaas kan ik de laatste jaren niet zo goed tegen vet voedsel en melkproducten, dus van room en eieren krijg ik steevast last. Weten jullie recepten van hartige taarten die geen room/eieren nodig hebben om in model te blijven?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Rieke

Rieke

19-10-2010 om 23:22

Allerhande

de laatste allerhande van AH heeft een groot aantal recepten van hartige taarten. Misschien daar eens kijken.

Sascha2

Sascha2

20-10-2010 om 00:20

Vic

Ik maak mijn hartige taarten met de sojakookroom van alpro, gaat prima als vervanger van slagroom. Maar ik gooi er wel eieren in, geen idee of de taarten ook zonder kunnen.

Massi Nissa

Massi Nissa

20-10-2010 om 09:32

De paddenstoelentaart van berber

Daar zit alleen roomkaas in, die je misschien nog kunt vervangen door iets soja-achtigs. Hij is zo ontzettend lekker, ik maak hem regelmatig voor visite (ziet er namelijk ook erg mooi uit) met een enorme groene salade erbij. Hij valt trouwens wel vrij zwaar, maar dat lijkt me haast onvermijdelijk met hartige taarten.
Groetjes
Massi

judiths mama

judiths mama

20-10-2010 om 21:29

Die taart ven berber...

ik heb gezocht in het archief, maar daar ben ik niet zo'n kei in. Kan iemand mij vertellen waar ik dat recept terug kan vinden?

judiths mama

judiths mama

20-10-2010 om 21:49

Duh... van natuurlijk

dus.

Vic

Vic

20-10-2010 om 21:54

Rieke

Die had ik gelezen Daardoor bedacht ik hoe jammer het is dat ik nooit meer zoiets in elkaar draai. Ik weet ook niet precies waar mijn 'klachten' door komen. Ik vermoed de room, maar van gebakken eieren krijg ik ook regelmatig last. Ik kan het wel eens proberen met sojaroom, dat hebben ze volgens mij overal wel.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.