Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

amar

amar

01-10-2009 om 19:26

Hanteerbare videocamera gezocht

Hoi medeouders,
voor mijn opleiding heb ik een camera en statief nodig, ik moet gaan opnemen hoe ik werk( wat ik op zich al spannend vind).
Nu wil het geval dat ik absoluut a-technisch ben en in spanningsvolle situaties nog a-technischer word dan ik al ben.Daarom zoek ik een camera die ECHT eenvoudig te bedienen is, op een statief kan staan, goed geluid weergeeft ( geen begeleidende pieptoon heeft) en een stevig beeld vertoont.
Ik hoorde van iemand dat er tegenwoordig camera's bestaan met 'kaartjes'( ik ben echt van de vorige generatie) en dat je die dan moet downloaden van internet. Dat lijkt mij als a-technica eerlijk gezegd al extreem ingewikkeld en tijdrovend.
Voordat ik een flater sla in de winkel, doe ik dat wel op internet voor iedereen van OOL : weten jullie of er nog camera's te koop zijn die dat niet hebben, toch goed zijn en niet zo groot zijn? Kortom: hebben jullie tips?
dank voor het meedenken,
amar

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Maxime.M

Maxime.M

01-10-2009 om 20:03

Flip?

Ik zag laatst iemand met een ' flip' . Google er maar eens op. Schijnt vreselijk simpel te zijn, er zit gewoon een aan een uit knop op en in en uitzoomen. Kwaliteit schijnt goed te zijn (HD) en er zit een heel simpel edit programmaatje bij. Het ding heeft een uitklapbare usb stick dus het is heel simpel op je computer te zetten.
Nogmaals heb er zelf geen filmpje van gezien maar alleen een heel enthousiaste gebruiker gesproken. (het apparaat heb ik wel mogen bekijken en zag er leuk uit. (weet niet of ie op een statief kan)

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.