Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fanny X

Fanny X

18-06-2009 om 10:30

Handige campingstoelen?

Wat zijn handige campingstoelen om aan te schaffen? De simpele klapstoeltjes die wij hadden zijn op, vorig jaar weggegooid en we moeten nieuwe aanschaffen.
Ze moeten aan tafel kunnen staan om te eten, maar je moet er ook redelijk in kunnen zitten.
Wij kamperen altijd met een tentje, redelijk primitief en hebben niet heel erg veel ruimte (want geen karretje of caravan waar spullen inkunnen).
Overigens moet de tafel ook vervangen worden. Daarbij dacht ik aan een roltafel. Zijn daar ervaringen mee?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

18-06-2009 om 12:53

Paraplu stoel

Van die heerlijke paraplu-stoelen natuurlijk! Ze zitten héérlijk, ook als je er niet mee aan je campingtafeltje zit. En ze zijn licht en nemen weinig ruimte in.
Ik heb goedkope en iets duurdere, de goedkope (vanaf een tientje) beginnen na een paar jaar wel scheuren in de zitting te vertonen omdat die zitting het hele gewicht moet dragen. Die duurdere (van ANW hebben sterke banden eronder waar het gewicht op leunt, dus die zijn nog helemaal goed (bijna 10 jaar oud).
Geen ervaring met een roltafel maar ik wéét dat iemand hier er eentje heeft.

Margriet*

Margriet*

18-06-2009 om 14:46

Roltafel

bevalt heel goed. Alleen valt er af en toe rommel tussen de naden maar dat maak je heel makkelijk schoon.
Paraplustoelen hebben wij er twee van, maar we kopen er en nog bij als we genoeg ruimte hebben. Onze kinderen zaten vorig jaar op visserskrukje aan tafel, kunnen ze er beter bij.

Bij kruidvat

Eigenlijk tot vorige week in aanbieding voor 5,99. Ik heb hier er 6 gehaald van de week nog. Heb wel een paar kruidvatjes moeten langsbellen maar heb ze. Wij hebben altijd met caravan gekampeerd, die is helaas verkocht omdat de auto's deze niet konden trekken. Nu dus tent gekocht. En dus 6 stoeltjes. Wij hebben kleine auto's (gaan gelukkig dichtbij) en rijden dus enkele malen naar de camping. Anders krijgen we alles niet mee voor 6 personen.
Gr, Rymcke

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.