Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Fleur Mas

Fleur Mas

11-01-2011 om 21:17

Haaradvies gevraagd

Medeforummers, ik ben op zoek naar advies, ik 40, donkerbruin kort,fijn,dun en slag in het haar, wil eens wat anders, ik wil lichter,alhoewel dat wordt afgeraden omdat ik een nogal rode huidskleur heb,en ik ben op zoek naar een kapsel, nu wil het geval dat ik bijna geen pony heb,haar valt automatisch omhoog maar is ook zo dun en fijn dat er een haar of drie op mijn voorhoofd hangt,heb nu al meerdere malen iets geprobeerd, maar nooit naar mijn zin, zijn er hier dames met hetzelfde fluthaar die welk een kapsel hebben waarmee ze tevereden zijn, indien mogelijk linkjes met voorbeeldjes, alvast bedankt

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Tirza G.

Tirza G.

11-01-2011 om 21:49

Nou

Ik kan je niet helpen. Ik heb alleen nog nooit gehoord van haar wat omhoog valt.

Tirza

Fleur Mas

Fleur Mas

11-01-2011 om 21:53

Proberen uit te leggen

Als ik mijn pony aan de natuur laat opdrogen dan zit er bij mijn haargrens al een bobbel,dus je moet het zien als een soort kruin die hem omhoog doet gaan,verder, als ik al een pony zou willen nemen,dan moet ik hem echt vanuit de kruin naar voren kammen wil er nog een beetje haar op mijn voorhoofd zitten,dus het wordt eigenlijk altijd wel een kuiffie

Wat anders

Je haar juist niet meer kort laten knippen. Als je haar wat langer is valt door de lengte je kruin wat platter en is je kuif weg. Eventueel kan je vanaf de kruin je haar schuin naar beneden laten knippen voor een elegante lok.
Dan de kleur. Als bruin haar je mooi staat, laat je de basis zo. Eventueel kan je het in een warme bruine klleur laten verven. Wordt je haar steviger en glanst het mooi. Eventueel kan je er met een koperkleur lokjes in laten aanbrengen, staat warm en fris.Van de lokjes droogt je haar iets uit, ideaal voor slap dun haar.

Fleur Mas

Fleur Mas

11-01-2011 om 22:38

Wil40

Dat van die kleur vind ik helemaal geweldig, idd een beetje opleuken/lichten met wat lokjes. laten groeien is geen optie, als ik het over mijn oren laat hangen, dus naar beneden, dan kijke je er A zo doorheen en B blijft niet naar beneden hangen,daar is het te dun voor er zit geen gewicht aan, het is dun en fijn met wel een flinke slag, dat geeft het iig nog wat body en movement,maar bij mij hoe langer hoe armoediger, ik kan er helemaal niets mee,nog meer advies hartelijk welkom,iig bedankt allen voor zover

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.