Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

MaximeM

MaximeM

22-03-2009 om 11:31

Haar verven

Hoi,

Ik verf mijn haar al een tijdje, maar had gisteren een ander merk gekocht omdat een vriendin van mij dat gebruikt. Daar stonden dus ook andere instructies bij (het andere merk gebruikte ik al klakkeloos een paar jaar) maar nu staat er dus op de gebruiksaanwijzing dat je het op je haaraanzet moet aanbrengen en 5 minuten moet laten inwerken, maar er staat niet duidelijk wanneer de 5 minuten ingaan. Al meteen vanaf dat je gaat smeren, of nadat je klaar bent met je hele haar. (en hoe lang duurt dat dan, de ene persoon is na 3 minuten klaar de ander doet er misschien wel 10 minuten over ) Vervolgens moest je na die 5 minuten de rest opbrengen op de rest van je haar en dat moest ook weer 5 minuten intrekken. Er stond op het pakje dat je de 5 minuten goed moest aanhouden, want als je het er te lang in liet zitten werd de kleur te donker.
Hoe moet het nou eigenlijk?

Maxime

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
MaximeM

MaximeM

25-03-2009 om 11:34

Gebeld met l'oreal

Ik heb gebeld met L'Oreal, je moet dus gaan tellen op het moment dat je de eerste verf in je haar smeert. Dus je moet gewoon proberen het goedje er zo snel mogelijk in te krijgen. De medewerkster zei ook dat dat in de loop der tijd steeds sneller gaat lukken, als je er meer ervaring in krijgt, en het hoeft niet zo precies. (ik deed het ook nooit precies, maar een vriendin van mij was altijd echt scheidingen aan het kammen en daar dan dat spul in, dat duurde altijd echt lang)

Maxime

MaximeM

MaximeM

25-03-2009 om 23:19

Cameron

Hoi,

Ik heb ze inderdaad gezegd dat het misschien een goed idee was om het wat duidelijker in de gebruiksaanwijzing te zetten omdat ik meerdere mensen kende die dit niet duidelijk vonden . Ze gaf aan dat ze dat zeker zou meenemen omdat ze dit soort consumenten tips altijd graag horen. (ben benieuwd,of ze het ooit veranderen)

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.