Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Cruiser

Cruiser

25-03-2010 om 15:29

Ha! mijn witte fietsband is weer schoon!

Eindelijk lekker weer en tijd om mijn cruiser fiets een poetsbeurt te geven.
Een poos geleden stelde ik hier nog een vraag over, want mijn witte band aan het achterwiel was helemaal bruin, door alle roest en prut die van mijn ketting kwam.
Ik heb uiteindelijk groen zeep met heet water en een schuurspons gebruikt. Wel echt alleen maar op de band. Dit was een tip van een mede-liefhebber, die ik bij toeval erover sprak (ik wist niet dat hij ook zo'n soort fiets had, want als ik hem zie is ie altijd met de auto).
Vorig jaar had ik het met allesreiniger geprobeerd maar ik durfde toen geen schuurspons te gebruiken...
Mijn fiets blinkt weer helemaal!
Nu ben ik onwijs smerig! Vooral die prut onder mijn nagels is niet om aan te zien, dat wordt kort afknippen...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

O wat lollig

dat je irl een medeliefhebber trof. Hier stuitte je alleen maar op onbegrip.
Geniet van je blinkende fiets zou ik zeggen, 't is heerlijk weer om er op weg te cruisen.

Grappig toeval

Ik stond eergisteren bij de fietsenboer een nieuwe fiets uit te zoeken en daar stond dus een nostalgisch ogende Azor met witte banden. Ik moest meteen aan het destijds door jou gestarte draadje denken!

Tja, het is weer voor de grote voorjaarsschoonmaak ... Mooi dat het gelukt is.
Groeten,

Temet

amk

amk

25-03-2010 om 16:28

Wel een kleine maar erbij

want door het gebruik van het schuursponsje heb je wel de bovenlaag wt beschadigd waardoor hij nu sneller vuil zal worden en dit ook beter vasthoud.

aaf

aaf

25-03-2010 om 16:57

Veel

Die mede liefhebber zie je alleen maar in de auto. Beetje flauw; maar z'n banden blijven wel mooi schoon. waarschijnlijk de beste remedie!
Maar fijn voor je dat je er weer mooi bij rijdt! (sinds jouw draadje vallen witte fietsbanden mij ineens op-en er zijn er veeeeeeeeel)

Aaf

Puck

Puck

25-03-2010 om 17:12

Leuk cruiser

dat je nog even van je laat horen en fijn dat je helemaal happy bent met je glimmende fiets. Als je nog energie over hebt: de mijne ziet er ook niet uit na de winter, maar de banden hoef je dan niet te doen

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.