Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

NaShA

NaShA

27-02-2011 om 15:36

Gymschoenen oudste met een vreselijke geur!

Begin van het schooljaar nieuwe gympen voor zoon gekocht voor de gymles. Inmiddels rieken ze enorm. We zijn al in de weer geweest met Pedi-spray maar het lijkt er echt helemaal in te zitten. Ik heb al zitten denken ze in de wasmachine op 60 graden ofzo mee te wassen, maar weet eigenlijk helemaal niet of dat kan. Of misschien in een emmer met schoonmaakazijn? Of heeft iemand hier een betere tip?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Zo'n kattenpislucht zeker?

Nou ja, onze enige remedie was die schoenen ver buiten de bewoonde binnenwereld zetten.

Volgens mij helpt er weinig tegen

NaShA

NaShA

27-02-2011 om 15:40

Smerige lucht inderdaad

en nu staan ze in de schuur. Maar ze staan ook op school in zijn kluis...Hiij heeft 3 keer per week gym....En op zaterdag badminton waar hij ze ook aan heeft...Er zal toch wel íets zijn?

Maxime.M

Maxime.M

27-02-2011 om 16:03

Wasmachine

Ik gooi ze dan in de wasmachine en ook nog in de droger. Gaat tot nu toe altijd goed. (bij verschillende merken gedaan, van goedkoop, merkloos tot nike enzo). Ik doe er wel wat bij hoor, handdoekenwasje ofzo, anders bonkt het zo.

hier gaan alle sport en gymschoenen in de wasmachine,op 40 graden,in het wasverzachterbakje gooi ik azijn,en ze komen altijd weer fris uit de machine.

Soda

Van die grove soda in een pantykous en dat in de schoen proppen. 24 uur laten zitten en dan is de stank vaak weg.

Die grove soda is hier alleen bij de Kruidvat te koop, bij de C1000 hebben ze die poedersoda, dat moet je dus niet hebben want dat gaat in alle kieren zitten. Pantykousjes koop ik er speciaal voor.

NaShA

NaShA

27-02-2011 om 20:06

Nu in de wasmachine

nadat ze de hele middag in een teiltje met water en schoonmaakazijn hebben gelegen....Als dit niet meer werkt houdt het op, dan maar andere, en inderdaad, met leren binnenkant, want dit is van dat echte gymschoenenspul....Helemaal niks als je last van zweetvoeten hebt....

Zinkzalf

Ouderwets middeltje veelvuldig toegepast door de heren in onze familie die ook overmatige zweetvoeten hebben, en met succes toegepast bij onze oudste.
Zinkzalf!
2 maal daags je voeten mee insmeren.
Helpt écht. En goedkoop.
(tenminste bij ons wel)
groeten albana

MM.

MM.

28-02-2011 om 09:12

Voetschimmel

Bij zoonlief was het pas opgelost toen hij een tijd antischimmelzalf heeft gebruikt. Je zag eigenlijk niks aan die voeten, maar een lucht dat eraf kwam...

Groet MM

NaShA

NaShA

28-02-2011 om 22:47

Stank wel iets minder

maar nog niet helemaal weg...we hebben al veel middeltjes gebruikt, maar ik zie nog wel wat tips die we kunnen proberen...probleem is wel dat zoon door zijn ADHD vaak dingen vergeet en Nashaman, als leverancier van de genen, dat net zo vaak vergeet... Briefje ophangen denk ik....

Radar + nike....

Bij radar ooit een onderwerp geweest over Nike schoenen. Daar was een lijm voor gebruikt die vreselijk ging stinken.

Wij hadden die schoenen en inderdaad het was net of de kat in huis had gepist. Voor we erachter kwamen dat het die schoenen waren...... Van alles geprobeerd en uiteindelijk maar weggegooid.

NaShA

NaShA

05-03-2011 om 13:50

Volgens mij

zijn het Nikes inderdaad, maar ze zijn nog vrij nieuw...

Ulrike

Ulrike

05-03-2011 om 15:26

Wassen

Heb je ze al eens in de wasmachine gedaan Nasha? Hier werkt dat altijd doeltreffend.

NaShA

NaShA

05-03-2011 om 16:31

ik heb ze van de week inderdaad gewassen. Het is wel iets minder, de geur, maar niet helemaal weg...

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.