Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Grrrr waardeloze service provider

Ons abo al reeds opgezegd, maar zitten er nog tot augustus aan vast. Hebben telefonie en internet via Online. Waar-de-loos.

Telefoon doet het meer niet dan wel. En momenteel ben ik al weken bezig om dat gerepareerd te krijgen.

Meld ik het probleem aan via de site, want ja, ik kan niet bellen. En via je mobiel bellen naar een 0900 nummer, dat heeft me in het verleden al kapitalen gekost.

Krijg ik een mail terug dat ze al diverse malen geprobeerd hebben om te bellen maar geen gehoor krijgen. Duh.....

Dus ik weer mailen en mobiel nummer opgegeven. Word ik eerst gebeld op een zeer ongelegen tijdstip en ik zie ook geen nummerweergave staan. Bleek dat Online te zijn geweest. Krijg ik weer een mail of ik wil opgeven wanneer ik bereikbaar ben.

Ik weer mailen en geef van een hele week op wanneer ik allemaal bereikbaar voor ze ben. Gaat daar een week over heen en uiteindelijk belt er iemand om 20.50 op vrijdagavond wanneer ik uitgeteld met het lijf op de bank lig voor mijn favo serie. Dat begreep de man van Online.

Dus of ik dan wel weer een mail wil sturen, want dan gaan ze opnieuw bellen.

Ik loop vandaag even in de tuin..... hop te laat. En ja hoor... ik krijg wederom een mail en of ik opnieuw wil mailen zodat ze het weer proberen.

Moedeloos word ik ervan en ik ben er zo klaar mee. Vanuit de centrale zouden ze toch eea moeten zien maar ik hoor via email helemaal niets, alleen van die standaard berichten.

Inmiddels heb ik mijn huisnummer doorgeschakeld naar mijn mobiel, dat werkt wel. En ik ben er zo klaar mee, laat het maar zo. Maar het is toch van de zotte dat dit zo vanuit je provider (niet) wordt opgelost.

Nou ja, ik moest even stoom afblazen over deze verschrikkelijke van het kastje naar de muur service!

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
NaShA

NaShA

15-03-2011 om 20:45

Vervelend moppeke

dat is niet wat je wilt inderdaad. Ik heb zelf xs4all en ik moet echt zeggen dat ik daar heel tevreden over ben...maar daar heb jij nu niks aan!

Jaymza

Jaymza

15-03-2011 om 23:37

Ach

Bij ons werkt online prima hoor. Maar je hebt ze dus al tweemaal niet te woord gestaan omdat het je niet uit kwam? Tja..............

Jaymza

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2011 om 01:27

Moppeke

Ik wil niets afdoen aan de ellende die je ondervindt door de telefoonproblemen, maar als ik lees dat je na al dat wachten een gesprek hebt afgekapt omdat je een tv programma zat te kijken, dan vraag ik me af hoe serieus ik je nog moet nemen. En als je weet dat ze je steeds proberen te bellen, waarom hou je de telefoon dan niet bij je? Ik lees uit je verhaal vooral dat de klantenservice van Online behoorlijk veel energie stopt in contact leggen met jou. Geef ze dan ook de kans om dat contact te krijgen. Je bent niet de enige klant van Online, ze hebben meer te doen dan jou aldoor te bellen en mailen.
Uit ervaring weet ik dat helpdeskmedewerkers vaak een probleem van een klant bij zich houden tot het opgelost is. Zo'n medewerker heeft een bepaald rooster en dan moet het dus maar net uitkomen dat jij door die medewerker gebeld kan worden als jij thuis bent. Zo kan het dus gaan. En anders is er een ploegje die het om beurten probeert. Bovendien zit je met een geautomatiseerd systeem. Het kán zo zijn dat dat systeem zo is ingesteld dat de telefoon niet vaker dan een aantal keer overgaat en de lijn dan verbroken wordt. Daarom is het handig als jij je mobieltje gewoon op zak houdt, zodat je sneller op kunt nemen. Tot slot zou ik vragen om compensatie voor mobiele telefoonkosten. Je zou dit verzoek schriftelijk kunnen versturen naar Online.

Moppeke

Moppeke

16-03-2011 om 10:14 Topicstarter

Ach...

Wat frustrerend is dat je een hele reeks aan tijden doorgeeft om te bellen, ze er vervolgens een week overheen laten gaan en mij dan om 20.50 uur op vrijdagavond bellen. Wat ik dan aan het doen ben doet niet ter zake.

Waar ik van baal is ik telkens lang moet wachten totdat het probleem wordt opgelost. Dat ze me op mijn huistelefoon gaan bellen en vervolgens een mail sturen dat ze me niet kunnen bereiken. Ja hallo....

Nou ja, Kaaskopje heeft een punt. Ze zullen een bepaald systeem hebben daar intern. Tegen dat systeem zijn wij al vaker gelopen. Verder prima internet hoor, maar de telefoon is een ramp, al jaren.

En mijn ervaring is dat wanneer je dan iemand aan de lijn hebt, die gaat dan een standaard lijstje vragen stellen dat wij inmiddels al uit ons hoofd kennen en waarna blijkt dat zij zelf in hun systeem eea moeten herstarten.

Er is al jaren van frustratie aan vooraf gegaan, dus vandaar mij irritatie.

Het kan niet zo zijn dat we rondjes blijven draaien puur en alleen omdat Online 1 x niet gelegen belde en 1x ik net de telefoon oppakte en te laat was.

Nou ja, ik berust me erin. Ik kijk naar buiten, zie de zon, wat wil een mens nog meer

Dank voor jullie reacties!

Kaaskopje

Kaaskopje

16-03-2011 om 21:56

moppeke

En mijn ervaring is dat wanneer je dan iemand aan de lijn hebt, die gaat dan een standaard lijstje vragen stellen dat wij inmiddels al uit ons hoofd kennen en waarna blijkt dat zij zelf in hun systeem eea moeten herstarten. ===
Ja dat is soms wel komisch. (tenminste als je dat nog komisch kunt vinden op zo'n moment)Zo sluit UPC standaard af met de opmerking/vraag dat ze aan het begin aangegeven hebben je zo goed mogelijk te willen helpen en aan het eind komen ze daarop terug met "aan het begin heb ik tegen u gezegd dat ik het probleem zo goed mogelijk op wil lossen voor u... heb ik het probleem zo goed voor u opgelost?" Nou ja... zeg dan maar eens nee Over het algemeen zijn we dan ook goed geholpen hoor.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.