Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Ellen

Ellen

05-05-2010 om 21:07

Grote zandloper, waar koop ik die?

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar een grote zandloper. 1 van ongeveer 15-20 cm.
En dan een van 3 of 5 minuten.

Weet iemand hoe ik hier aan kan komen?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Ellen

Ellen

05-05-2010 om 21:57

Hermiena

Bedankt voor je reactie. Ik heb die sites ook al geraadpleegd. Punt is dat zij hele hoge verzendkosten berekenen. Bijna net zoveel als de zandloper kost.

Ik wil hem het liefst ergens in een winkel of bij een particulier kunnen ophalen en dan ergens in het midden van het land.

madelief

madelief

06-05-2010 om 18:24

Zelf maken?

Een vriendin heeft er een naast de trampoline hangen, ieder tot de zandloper op is en dan wisselen. Zij heeft hem van tee lege cola flessen gemaakt, zand erin, aan elkaar getapet en klaar, werkt perfekt!

Ellen

Ellen

06-05-2010 om 22:03

Madelief!

Grappig! Ik wil hem nl. ook hebben om te gebruiken bij de trampoline..
Goed idee van die colaflessen, maar hoe weet ze dan hoeveel zand er in moet? Gewoon uitproberen?

Ik vind het wel een goede tip, bedankt!

madelief

madelief

07-05-2010 om 23:42

Denk ik wel!

Ja ik denk dat ze het gewoon hebben geprobeerd.... hij werkt echt heel goed! Succes ermee!

En een kleintje?

Mijn man zoekt een klein zandlopertje van 3 minuten. We zijn werkelijk al overal geweest (Blokker, Action, Xenos, Hema, speelgoedzaken etc.) maar nergens verkopen ze die dingen!

En Ellen, het gaat er denk ik om dat ze elk even lang kunnen springen? Dan maakt de precieze hoeveelheid zand niet zo uit lijkt me. Of het nou 3 minuten duurt of 3½ voordat de zandloper leeg is, maakt niet uit.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.