Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Maxime.M

Maxime.M

15-09-2010 om 13:20

Grijze trui met blote schouder

Hoi,

Er is een reclame op tv waar je een meisje ziet in een grijze trui met blote schouder, ze is geloof ik fotomodel en vertelt over haar leven en in de grijze trui, dat is in haar vrije tijd zeg maar (suf maar ik heb geen idee waar de reclame over gaat ) alleen dochter vertelde dat ze graag zo'n trui zou willen, inmiddels (ik heb opgelet) komt die reclame heel toevallig iedere keer niet, en kan ik zo'n trui niet vinden (h&M, Esprit o.a.) weet iemand waar zo'n trui te koop is misschien?

M.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Janeway

Janeway

15-09-2010 om 13:46

Optimel

Is de reklame van optimel, http://www.optimel.nl/#daphne
Maar volgens mij heeft ze gewoon een enorme v hals trui aan. Bv een paar maten te groot..

Zoeken op boothals?

misschien vind je dan DE trui?

Maxime.M

Maxime.M

15-09-2010 om 18:40

Bekeken

Hoi,
Wat goed zeg dat jullie nog wisten waar de reclame over ging. We hebben de trui nog eens goed bekeken en ze vind hem zooo leuk.
We hadden eigenlijk meteen al op boothals gezocht, maar niets gevonden, vandaar mijn vraag hier.
We zoeken verder, maar als iemand iets een keer ziet in een foldertje of winkel, horen we het graag!

M.

Tijdschrift

Er was een tijdje een tijdschrift wat zo'n rubriek had van ik heb gezien dat Madonna dit aan had waar kan ik dat kopen. De Viva of zo? Misschien weet iemand dat en kan je daar naar toe schrijven?

Mariel

Maxime.M

Maxime.M

15-09-2010 om 23:10

Oeps

Ja dat is wel aan de prijs en die knopen vind ze niets. We zijn er inmiddels achter dat het in het engels Off Shoulder Sweater heet, en dan krijg je veel plaatjes, maar ja... ook van winkels uit het buitenland, dus echt veel hebben we niet aan deze ontdekking, alleen jezelf lekker maken
We zoeken nog even verder ...

M.

Maxime.M

Maxime.M

16-09-2010 om 22:45

Hee k.ersje

Daar ga ik kijken, zag niets op de site van Coolcat maar een goede tip. Ik kan alleen pas volgende week, heb van het weekend geen tijd.

Maxime

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.