Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Vic

Vic

03-07-2009 om 12:15

Gratis tickets van bankgiroloterij?

Ik heb van de week een munt gekregen van de Bankgiroloterij (waar ik niet in meespeel) die gratis toegang geeft tot de Hermitage Amsterdam. Aangezien ik nogal wantrouwend van aard ben heb ik de voorwaarden heel goed gelezen. Vaak moet je eerst registreren en een x aantal meespelen in de loterij voordat je iets gratis krijgt, maar in dit geval lijkt het toch echt gratis. Hebben jullie het ook gekregen, en hoe lezen jullie de kleine lettertjes?

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Guinevere

Guinevere

03-07-2009 om 12:35

Dat wilde ik ook vragen

Ha, je hebt mijn gedachten gelezen, deze vraag wilde ik ook stellen!
Wij hebben het aan alle kanten zitten doorspitten en kunnen geen addertjes onder het gras vinden. Dus wij gáán. We bewaren alles dat in de envelop zat, dan kunnen we het laten zien bij de kassa mochten ze gaan zeggen dat het niet geldig is.
Overigens begrijp ik deze actie niet, mag heel NL gratis naar de Hermitage namens de BGL?

Guinevere

Guinevere

03-07-2009 om 12:57

Niet weggooien dus!

Dat is zo Izar, normaal gesproken doe ik dat zelf ook. Hup, weg met die troep. Alleen was mijn man nu té nieuwsgierig omdat er "Uitnodiging" op de envelop stond. Gelukkig maar. Nog niemand die een addertje heeft gevonden?

Snik!

*welke* uitnodiging van de BGL, dames?
Ik heb niks gezien. Maar ik woon in Amsterdam, dus ik vermoed dat men minder gul is in deze hoek, aangezien de kans dan groot is dat er inderdaad veel mensen komen.
Maar goed dat ik voor mijn aanstaande verjaardag een Museumjaarkaart heb gevraagd

Groeten,

Temet

Ik ook niks!

ik voel me wel ernstig misdeeld hoor! Woon overigens niet in Amsterdam.

Guinevere

Guinevere

03-07-2009 om 13:27

Misschien

Misschien hebben ze de uitnodiging alleen aan mensen in boer'ndorpen gestuurd, omdat die niet van cultuur zouden houden? Of jullie spelen al mee in de BGL? Of de brief is nog onderweg?

Haha

Nou hoe cultuurminnend is Zoetermeer kun je je afvragen.
Nee, ik speel niet mee. Ja misschien onderweg. Offff, ik heb het toch in mijn handen gehad en onbewust weggegooid. Ik ben erg wegggooierig de laatst tijd...

Vic

Vic

03-07-2009 om 14:00

Lol

Dat zal het zijn, alleen in boerendorpen. Als BGL een beetje verstandig is, verspreiden ze die uitnodigingen natuurlijk niet in Amsterdam

Ellen Wouters

Ellen Wouters

03-07-2009 om 14:17

Ook gekregen

En ik woon in het Gooi.
Het "addertje" is geen echt addertje, maar naast de gratis toegang zit er ook nog een actiecode bij. Daarmee kun je nog een aparte geldprijs winnen. En raad eens: als je je registreert met die actiecode speel je voortaan mee in de BGL.

Niet gehad

Misschien doordat we bij infofilter hebben aangegeven zo min mogelijk reclame te willen ontvangen

Als ik het krijg

mag je hem hebben oke

Christa.

Christa.

03-07-2009 om 15:51

Amsterdam

Veel Amsterdammers hebben die envelop ook gehad hoor ;o) (wij hier thuis overigens niet haha) Ik heb er vanmorgen (hier in Amsterdam) genoeg mogen sorteren voor mijn collega's :o| En maar sjouwen met die rotzooi in de hitte :o( ;o)
Christa.

Anna3

Anna3

03-07-2009 om 21:21

Ellen wouters

Hier ook een Amsterdammer die m heeft. Maar hoe zit dat nou met die actiecode? Moet je die invoeren/opgeven om toegang te krijgen tot de Hermitage?

Wij sturen normaal gesproken altijd alle post van de BGL als onbestelbaar retour afzender ('woont hier niet'). Maar ze blijven versturen en versturen, al jaren..., onbegrijpelijk. Hoe doen mensen dat die geen post van de BGL krijgen?

Ellen Wouters

Ellen Wouters

04-07-2009 om 13:24

Vziw

is die actiecode alleen nodig om de prijs te winnen.

Tirza G.

Tirza G.

04-07-2009 om 18:51

Hier niet

Ik woon in diep donker Zeeland, ben dus zuunig van aard en mooi dat ik niet gratis naar de Hermitage mag. Nou ging ik tóch niet, want veel te ver weg = veel te duur, maar toch.
Ik krijg nooooooit post van de BGL. Of ik verdring het, kan ook. De oudpapier doos staat meteen naast de deur, als ik de post uit de bus heb gehaald is het al een hele prestatie als je op m'n eetkamertafel komt te liggen als poststuk.

Tirza

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.