Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Lou

Lou

13-09-2009 om 16:13

Gratis kinderboeken?

Via Marktplaats kwam ik op de site gratiskinderboeken.nl. Nou ben ik niet zo van de gratis pakketjes aanvragen, maar boeken, ach, die zijn eigenlijk altijd wel welkom. Maar wat is gratis in dit geval? Gratis met een vervelend staartje in de vorm van een abonnement of zo? De site biedt niet veel info. Er staat wel een telefoonnummer bij, dat zal ik morgen gaan bellen. Heeft iemand toevallig ervaring met deze pakketjes? Wat zit erin (in mijn geval voor een meisje van acht)?

groet,

Lou

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Lou

Lou

13-09-2009 om 16:18

Ah ik zie al iets

Bij de disclaimer staat dat je inderdaad vast zit aan een abonnement. Maar dat je die altijd kunt opzeggen. Hm. Maakt het al wat minder interessant. Maar toch: iemand ervaringen?

groet,

Lou

Kwebbels

Dit is een actie van Kwebbels kinderboeken. Ben daar, per ongeluk, een tijdje lid van geweest. Kreeg eerst een kennismakingspakket en zat toen, niet op tijd opgezegd, vast aan een abonnement. Ben ik uiteindelijk wel weer vanaf gekomen, daar waren ze gelukkig niet erg moeilijk mee. Ik was niet tevreden omdat ik de boeken die ze leveren errug slecht vond. Wat is slecht? Titels die lijken op "Knuffeltje houd van knuffelen" en vul de rest zelf maar in. Daarnaast erg veel kindertijdschriften van bijv nickleodeon. Ook de leeftijdcategorie was nogal mis, we kregen vrij kinderachtige boekjes.
Voor mij nooit meer, zonde van het papier.

Lou

Lou

15-09-2009 om 20:37

Zorra

Bedankt voor je reactie. Ik ga er niet aan beginnen!

groet,

Lou

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.