Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Rieke

Rieke

19-09-2010 om 21:14

Gourmetstel

Hoi,
Ik ben op zoek naar een gourmetstel, mag best wat kosten maar moet kwalitatief goed zijn, voor zes tot acht personen. Ik heb geen idee wat goed is of niet, prijs/kwaliteitverhouding ect. Hebben jullie een paar tips of merken voor mij? Alvast bedankt, Rieke.

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Roos Vicee

Roos Vicee

19-09-2010 om 21:48

Tefal

Hoi Rieke!
Wij hebben eentje van Tefal voor 8 personen. Ervaring met andere dan Tefal (een paar verschillende omdat we eerst altijd leenden van familie en kennissen) heb ik niet, maar Tefal bevalt ons prima.
Als het je te doen is voor een keertje uitproberen mag je deze ook wel bij ons komen lenen Hebben we gelijk ook eens een reden om eindelijk dat afgesproken bakje koffie bij elkaar te drinken

Groetjes, Roos Vicee

Puck

Puck

20-09-2010 om 11:41

Tefal arch waardeloos

Wij hebben een Tefal Arch en dat is waardeloos ding. Als grillplaat kan het nog net, maar de plaat is onvoldoende heet om pannetjes bovenop genoeg te verwarmen zodat je je vlees kunt bakken. Het smoort nu een beetje waterig gaar. De pannetjes zijn dus eigenlijk alleen onderop te gebruiken om te racletten.

Rieke

Rieke

20-09-2010 om 19:02

Dus niet de arch van tefal. ik heb op kieskeurig al eea gezien en denk dat ik daar maar op afga. Ws. wordt het wel een tefal.
Dank voor het aanbod Roos, en een bakkie doen lijkt me leuk!
groetjes, Rieke.

Spiritus

Als je echt in de pannetjes wilt koken of bakken dan is gewoon op spritus toch echt het beste hoor!

Rieke

Rieke

21-09-2010 om 14:25

Ja mooi

gekeken cobi, ziet er heel goed uit. Nou ja, dat is nog iets voor onszelf ooit. Met een kind van 3 erbij die echt overal aanzit heb ik nog niet zo'n zin om te gourmetten. Kaas fondue (Pan in de aanbieding bij de kaasboer ) doen wij 's avonds met z'n tweeen wel eens en daar houdt het ook bij op.
Dit gourmetstel waar ik naar op zoek ben is een gezamenlijk kado voor een 50 jarige vriend, ik heb inmiddels de tefal PR6000 besteld, ik denk niet dat hij hier meeleest. En die tefal krijgt goede reviews op kieskeurig. De gustivo is daar nog niet gesignaleerd.

reina

reina

21-09-2010 om 19:05

Cobi

Die 'Gustivio' is zeker mooi! Weet je toevallig nog waar je 'm gezien hebt, op internet word ik niet veel wijzer. Ik wil graag een steengrill/gourmet/etc voor zoons verjaardag kopen. Deze vindt ie zeker weten mooi!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.