Huis, Tuin en Keuken Huis, Tuin en Keuken

Huis, Tuin en Keuken

Polly Shearman

Polly Shearman

10-10-2009 om 18:06

Gooische vrouwen

Gisteren wilde we een film kijken omdat we dachten dat gooische vrouwen vandaag toch wel herhaald zou worden, ik kom het nl altijd en overal tegen.
Maar in tvgids kan ik het niet vinden voor vandaag, en ook niet voor morgen.
Wie weet wanneer het wel herhaald word!!

groet, polly

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
angel3

angel3

10-10-2009 om 18:14

Was laatst ook

inderdaad. Ik rekende erop dat het zaterdags herhaald zou worden later zag ik het op woensdag (maar hou me ten goede, kan ook donderdag geweest zijn) Staat het niet op de site?

Bastet

Bastet

10-10-2009 om 18:38

En anders

En anders kun je het op de site terugkijken.
Bastet

reina

reina

10-10-2009 om 19:06

Echt even op de site kijken! Ik ben echt benieuwd hoe het verder gaat, maar de komende 2 vrijdagen ben k er niet, dus ik hoop dat ik het daarna nog wel terug kan zien ( op uitzending gemist?).

Jesse_1

Jesse_1

10-10-2009 om 19:15

Rtlgemist.nl

Ik kijk gemiste programma's via de computer. Lekker zelf een eigen tijdstip uitkiezen!
(Dus rtlgemist in dit geval, of anders uitzendinggemist.nl of sbsgemist.nl)
Jesse

Maandag

Twee weken geleden dacht ik dus ook dat het op zaterdag werd herhaald. Dat was namelijk bij de 1e uitzending van dit seizoen wel zo.
Nu wordt het op maandag herhaald op rtl8 om 19.30 uur.

Groetjes,
Petra

Gistermiddag gekeken

heerlijk, laptop op schoot en op bed de aflevering van vrijdag gekeken. Zalig zonder reclame ertussendoor. Uitzending gemist op de site www.rl4.nl

groetjes van Purk

Nasha 1st

Nasha 1st

11-10-2009 om 16:10

Hebben jullie het nou ook?

Dat het allemaal wel heel snel en ongeloofwaardig begint over te komen? Alsof ze in korte tijd teveel verhaal willen doen? In 1 aflevering gesteriliseerd, de volgende al weer ongedaan gemaakt....

Nou, die tippiwan

dat ging wel hard ja!
Werd langzaam opgebouwd, maar deze aflevering werd haar rol ineens heel groot en was het ook zo 'over'. Nou ja, wil niet te veel zeggen voor wie nog moet kijken, maar dat vond ik wel tikje raar.

Ik heb 't hele eerste seizoen gemist. Heb niet zoveel met Linda de Mol, en 't kwam er ook niet van. Ben er later ingerold dus, maar ik geniet er enorm van.
Zo'n heerlijk moment, aan het eind van weer een drukke week. En; het hele gezin vindt het leuk!

Echt jammer dat het nu gaat stoppen...
Mare

Polly Shearman

Polly Shearman

12-10-2009 om 10:35

En bedankt!

dus evert word weer ongedaan gemaakt??? aaarhg!

maar rtlgemist?? moet je daar niet voor betalen per keer??

vanavond om half 8 ga ik kijken!

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.